15.09.2012

S-a terminat vacanta

Vacanta aceasta a apus mai repede decat a venit ! Sunteti de parere cu mine ?
Insa aceasta vara mi-a adus o schimbare. A fost vara in care am invatat cel mai mult deoarece am avut de sustinut examenul de bacalaureat , pe care l-am luat :D , dar mai presus de toate , a fost ultima vacanta....daca a fost vacanta ;))
Ideea este ca imi va fi dor de liceu , nu voi mai fi acolo la deschiderea anului scolar , sa ma intalnesc cu colegii sau sa-mi ocup locul in banca . La deschiderea anului scolar ma voi duce , luni , dar ma duc doar sa privesc , fara sa mai fiu elev al acelui liceu.
Imi placea la liceu si as da orice sa ma reintorc macar pentru 2 zile ca elev , dar stiu ca nu se mai poate si merg inainte. Liceul a fost un capitol din viata mea , care din pacate s-a incheiat mai repede decat am crezut.

Cum acesta este ultimul weekend din vacanta pentru unii dintre voi , cum aveti de gand sa-l petreceti ?

* Va multumesc ca participati de fiecare data la sondajele facute de mine.In urma ultimului sondaj , rezultatul este urmatorul :

Va place revista VIZIUNI DIN VIATA ?

19 voturi (86%) - DA
3 voturi (14%) - NU

Ma bucur ca va place revista !


Share:

8 comentarii:

  1. Eu mai am un an de liceu si sincer abia astept sa-l termin.De cand am intrat in clasa a 9a tot astept sa termin liceul,si asta din cauza colegilor...

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu nu sunt sigura daca voi regreta sau nu dupa liceu.. cert este ca anii trec intr-adevar foarte repede!

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am avut colegi de treaba :D Bine...au fost vreo 2 care nu aveau ce cauta prin clasa noastra , dar stii cum se spune : Nu exista padure fara uscaciuni !

    RăspundețiȘtergere
  4. Anii trec mooooolt prea repede :(

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu incep luni liceul !! uraaaaaaaaaa !!! sunt foarteee fericita :D :X.

    RăspundețiȘtergere
  6. Putem face schimb ? Vreau si eu la liceeeu :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Oribil. Numai cand ma gandesc ca de maine sunt, oficial, boboaca imi vine sa-mi zbor creierii. :)

    Have a nice day! ^^

    Criss

    RăspundețiȘtergere
  8. Facem schimb? Eu as vrea sa redevin boboc :D

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!