26.09.2012

Promovare nr.2

O cheama Alexandra si are blogul http://lovingpicz.blogspot.ro/ .

Aceste cuvinte dau startul unei noi promovari iar blogul despre care o sa va vorbesc astazi este unul din blogurile mele preferate. Desi citesc acest blog de circa 1-2 saptamani si deja a devenit unul dintre blogurile mele preferate , pot spune ca imi place modul Alexandrei de a scrie. Primul lucru pe care l-am observat cand am citit primul articol a fost sinceritatea ! Fara lucruri complexe , cat mai la subiect si cat mai bine formulate ideile , Alexandra a reusit sa ma captureze in universul ei. In momentul cand citesc ceea ce scrie pe blog devin vizitator (un mic observator) la toate actiunile din viata ei. Este un lucru minunat si de admirat acest lucru la o persoana  ...
De cunoscut nu o cunosc pe Alexandra dar prin ceea ce scrie pe blog m-a lasat sa imi fac o ,,imagine" a persoanei din spatele acestui blog minunat : este o persoana sufletista , minunata , desteapta , o persoana foarte atenta la cei din jur si care stie sa observe fiecare detaliu !

Este parerea mea pe care mi-am format-o dupa tot ceea ce scrie Alexandra pe acel blog minunat :) , blog de care se ocupa din pasiune si pune suflet in cuvintele sale.


Va recomand acest blog cu cea mai mare placere! ==> http://lovingpicz.blogspot.ro


Share:

4 comentarii:

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!