06.09.2012

Razbunarea unei eleve

Pot spune ca am lipsit si eu 24 ore din mediul online si deja stau de cateva ore si citesc tot ce am pierdut ieri. Ca deeee...eu nu trebuie sa raman in urma cu nimic :D si inca mai am de citit!

In alta ordine de idei ...sunt obosit ! Asa ca nu o sa scriu un articol cine stie ce...

Cu totii am avut sau avem un profesor enervant la scoala , care de fiecare data reuseste sa ne ,,scoata din pepeni" , mai ales daca ajunge in punctul de a ne lovi pentru ca nu am invatat lectia. Dar stati linistiti , o eleva s-a razbunat in numele nostru , al tuturor .Accesati link-ul de mai jos si priviti video-ul :

Reactia incredibila a unei eleve de 9 ani in timpul orei de limba engleza !
Share:

19 comentarii:

  1. Asta da răzubunare :))
    Chiar o merita!
    IO nu al fi făcut asta niciodată chiar dacă unii o meritau!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt de acord cu B.D :)) chiar o merita.
    Profesori nu au nici un drept sa dea in elevi.

    RăspundețiȘtergere
  3. m-am umflat de ras=)))))))) oare de ce nu i-os fi tras si eu una asa profului de mate? :-? hmmm

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu tot profului de mate i-as fi tras una :)) ca prea o merita !

      Ștergere
  4. hahaaa, foarte tare.. la varsta ei, varsta a inocentei, isi permite si nici nu are parte de consecinte asa grave. Daca o adolescenta ar fi facut asta probabil multa lume ar fi sarit sa zica "ce nerusinata, cum si-a permis, perversa"..

    RăspundețiȘtergere
  5. Bine i-a facut ! :))
    si eu cunosc un baiat care i-a dat o palma unei profesoare pentru ca il batuse, doar ca avea 14 ani nu 9 ..

    RăspundețiȘtergere
  6. Am văzut asta la Observator.A şi bufnit-o râsul pe prezentatoare.LOL!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am vazut-o la Observator dar si eu daca eram prezentator sigur radeam :))

      Ștergere
  7. de cand au voie profesorii sa atinga elevii? adica ma rog..mai exista exceptii cu glume si asa..dar totusi, daca nu ai invatat nu inseamna ca trebuie sa se tipe la tine. e treaba ta daca inveti sau nu.
    :D:D:D
    chiar a meritat-o.

    RăspundețiȘtergere
  8. Uuu am vazut chestia aia, e foarte tare :)) Multi ar merita asa ceva 8-:

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu poate as fi inceput sa plang, eram obijnuiti sa induram toate ocarile profilor... :( Precis ca si fetita asta si-a luat-o dupa ce proful si-a revenit din soc.Dar pentru moment a fost invingatoare. :)

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!