24.09.2012

Grila de toamna

In sfarsit a venit toamna si am scapat de caldurile acelea din timpul verii. yeiii...
Odata cu venirea acestui anotimp imi vine si mie cheful sa mai deschid tv-ul care il loc sa functioneze , sta si se aseaza praful pe el pentru ca nu am la ce emisiuni sa ma uit.
Aseara m-am uitat la X Factor si mi-a placut foarte mult . Am avut si un moment preferat care mi-a placut enorm de mult :


In seara aceasta (peste aprox.5 minute) ma uit la meciul Steaua-Rapid... HAI RAPID ! Ii batem... n-am mai pierdut de multi ani in Ghencea si nu pierdem nici acum:) Mda...eu nu prea sunt cu fotbalul si nu prea ma uit la el dar totusi am si eu o echipa preferata : Rapid! si ma uit doar la meciurile cand joaca impotriva lui CFR , Steaua si Dinamo...meciurile tari :)

De maine incepe si Vocea Romaniei care imi place foarte mult... Mai pe scurt , la tv urmaresc DOAR urmatoarele emisiuni :
- X FACTOR
- Vocea Romaniei
- Romanii au Talent

Voua va plac aceste emisiuni ?


Share:

11 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. In general DA ! Insa aceste 3 emisiuni EU nu le consider fiind porcarii...

      Ștergere
  2. Rapid? Fii serios. Steaua !:))
    Imi place rapp`ul, dar eu il fac pe Love the way you lie.
    Cred ca asta este singura parte buna cand incepe toamna si scoala ... ca ai la ce sa te uiti la tv. Pupicei Vioreeeel!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hihi :)Steaua... sa vedem in seara asta :D
      Ai dreptate : Odata cu venirea acestui anotimp incepe si grija de toamna si avem la ce sa ne mai uitam la tv.

      Si eu te pup :* succes la scoala maine si ai grija de tine >:D<

      Ștergere
  3. Si eu urmaresc aceste 3 emisiuni+ marea majoritate a emisiunilor de pe TLC :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se pare ca avem aceleasi gusturi in materie de emisiuni :D

      Ștergere
  4. Mie îmi place Vocea României, iar acuma seara sigur bate Steaua :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Fără călduri nasoale de vară!YAYY""

    RăspundețiȘtergere
  6. la x factor nu m-am uitat ca nu am stiut de el, insa nici nu-mi place asa mult emisiunea incat sa ma uit de la inceput la ea. ma voi uita abia cand incep semifinalele si finalele. vocea romaniei in schimb e un desert pe care il voi savura cat pot de mult in fiecare marti (pacat totusi ca ambele emisiuni sunt in zile la care nu pot sta relaxata pe fotoliu pana seara tarziu, fiind in timpul saptamanii :( )

    RăspundețiȘtergere
  7. Astea trei emisiuni spuse de tine sunt cam singurele emisiuni comestibile romanesti, dupa parerea mea. Si eu le urmaresc cu placere. :)

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!