21.09.2012

Cine sa ajute ? Nu are cine !

O sa va povestesc o intamplare la care am fost martor acum 3-4 luni de zile dar de care abia acum mi-am amintit sa scriu .


Eram la o trecere de pietoni iar semaforul pentru noi (eu si inca 2 persoane)era rosu. Pe partea cealalta era o doamna/domnisoara foarte tanara , cred ca pe la 21-22 de ani (aproximez si eu) cu un diplomat in mana dreapta.
Langa domnisoara erau inca 7 persoane ; baieti tineri cu varste cuprinse intre 14 ani si pana in jurul varstei de 25 de ani. Intr-un moment neasteptat diplomatul domnisoarei s-a deschis si i s-au imprastiat toate dosarele , documentele etc...mai pe scurt : toate hartiile !
Eram pe partea cealalta asteptand sa se faca o data semaforul ala verde sa pot trece , dar parca refuza sa se faca verde ; in schimb priveam cum domnisoara se chinuia sa isi recupereze toate hartiile , mai ales ca batea vantul si nimeni din jurul ei nu o ajuta. Adica pustanii , adolescentii si tinerii adulti stateau linistiti vorbind la telefon , stand cu mainile in buzunar sau ascultand muzica iar domnisoara se chinuia sa isi stranga toate documentele. Pana am traversat soseaua , domnisoara deja a reusit sa-si stranga hartiile !

Constat cu tarie
Ca cei 7 ani de-acasa
...Pentru unii...
...Lipsesc cu desavarsire !


Share:

12 comentarii:

  1. Păi dacă nu au făcut mișto de ea e un lucru mare pentru ei!
    Ai dreptate cei 7 ani chiar lipsesc pentru unii cu totul!

    RăspundețiȘtergere
  2. Prea multi oameni indiferenti si nepasatori ...

    RăspundețiȘtergere
  3. Asta se stie de mult timp cum sunt oamenii...

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi inchipui cum s-a simtit... E neplacut si te face sa te simti neagreat(a), invizibil(a)..

    RăspundețiȘtergere
  5. E bine ca esti tu acolo ca sa faci o diferenta. Lumea are nevoie de mai multi oameni politicosi ca tine :)

    RăspundețiȘtergere
  6. da...si nr. lor creste vertiginos de mult :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc ! Dar din pacate nu am putut-o ajuta cu nimic ...si eu am stat neputincios fara sa misc un deget deoarece semaforul era rosu si masinile treceau continuu iar cand s-a facut semaforul verde si am reusit sa traversez , domnisoara deja avea toate hartiile stranse :)

    RăspundețiȘtergere
  8. ce urat :-s
    stiu ca tu ai vrut sa o ajuti si asta conteaza!

    RăspundețiȘtergere
  9. ohm, si eu am vazut chestii asemanatoare... cu toate ca atunci cand mi se intampla mie nu ma pot gandii decat la „Te rog sa ma ignore toata lumea” :)). Oricum, cam asa sunt oamenii din ziua de azi...

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!