13.09.2012

Inlocuirea vechiului scris

Sa las o pagina alba este cel mai dureros lucru. Albul imaculat al unei coli care abia a fost dezpachetata din ambalaj imi fura privirea , dar nu intr-un sens bun. Asternarea pe foaie a literelor este frumusetea vietii exprimata prin arta scrisului. Nimic nu este mai frumos decat sa redai viata unor intamplari , sentimente prin scris.
Tastatura a inlocuit pixul , dar prefer sa dau vina pe tehnologie , ca doar nu se poate scrie pe blog cu pixul . Acum nu mai putem gresi la formarea unor litere , putem gresi doar la tastarea lor . Chiar si sunetul pixului pe foaie a fost inlocuit de sunetul tastelor reci , de plastic.
Indiferent de modalitatea de a scrie , de acest lucru nu o sa ma las niciodata.

*Scrisul din imagine este scrisul meu :D Click pe poza pentru marire !

Pe final , Stefan (de la proprianaliza.blogspot.ro) mi-a facut o surpriza pe pagina StolenImg . A postat cateva  poze cu cea mai frumoasa actrita . Despre cine este vorba ? Click AICI!
Share:

7 comentarii:

  1. eu prefer de exemplu sa-mi scriu jurnalul cu mana, desi am avut momente cand am mai scris si in calculator..

    jurnalul chiar este intim si nu as vrea ca peste ani sa nu am o amintire cu evolutia scrisului meu in fiecare an..

    in schimb daca scriu o poveste sau compunere pentru mine atunci scriu pe calculator. dar dragostea mea pentru papetarie, instrumente de scris e prea mare ca sa nu mai folosesc aceasta metoda de a scrie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foarte frumos ! Si eu scriu foarte des cu pixul , doar pe bloguri scriu folosind calculatorul :)

      Ștergere
  2. Eu as prefera sa nu mai scriu deloc :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De ce spui asta ? Scrisul este cea mai frumoasa arta!

      Ștergere
  3. Sunt mega hiper ultra îndrăgostit de instrumentele de scris și paradoxal, chiar și de scrisul de mână, deși scriu foarte urât. Abia aștept câte o ocazie să iau un pix și să las urme pe hârtie. Mi se pare minunat!

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!