19.09.2012

Revoltator ! Parinti iresponsabili...

Acest articol reprezinta doar propria mea opinie fata de tema pe care o voi dezbate !

Nu este o noutate sa auzim pe strazi copii de varste fragede injurand ca la usa cortului , este un lucru total revoltator , parerea mea . Ne plangem de ,,actiunile" adolescentilor sau tinerilor din ziua de astazi , dar de voi ca parinti nu se plange nimeni ? Spun eu... nu esti parintele perfect si in ochii mei cei care fac asemenea lucruri sunt parinti la ,,mana a doua" . Despre ce vorbesc ? Haideti sa va dau cateva detalii...

In timp ce ma uitam la cateva vloguri pe youtube am accesat intamplator niste video-uri care erau puse la sectiunea cu ,,Recomandari" , iar ceea ce am vazut si auzit m-a facut sa realizez ce de parinti iresponsabili  sunt pe lumea asta .
Copii erau pusi de parinti sa injure ca la usa cortului , auzeai vocea pe fundal :,,Ia injura , mami , ceva..." si copilul baga 2 minute de injuraturi invatate pe dinafara mai ceva ca o poezie incat nu avea timp nici sa respire. Bun copilul...de dus la olimpiada de injuraturi !
Ne intrebam de ce traim intr-o astfel de societate...pai priviti de ce...
Parinti iresponsabili ii invata pe copii sa injure la foc continui , iar pentru unii nu le este destul de mult ca i-a invatat 100 de injuraturi si apoi ii invata si in alte limbi. Pai este normal...daca intrebam pe strada cati cunosc o limba straina raspund 200 de persoane , dar daca intrebam cate persoane cunosc injuraturi il alte limbi  raspund 900 de persoane.
Copii care astazi injura si fac toate aceste lucruri sunt viitori infractori sau exemple negative pentru populatie !

Ma abtin de la alte cuvinte cand vad astfel de parinti , pentru ca acei copii la varsta pe care o au nu au nici-o vina !Parintii sunt in totalitate , vinovati !



Share:

2 comentarii:

  1. Asa este , sunt in total de acord cu tine . Eu am 14 ani si nici acum nu injur absolut deloc , desigur ca nu iau in calcul cuvintele " proasta esti " pe care i le adresez celei mai bune prietene in " intimitate " si in gluma desigur.Eu nu mi-am auzit , in 14 ani de viata nici macar o data , si nu exagerez , nu mi-am auzit parintii injurand , iar cand ma duc la scoala si vad copii de clasa I care injura cot la cot cu parintii lor ma sperii singura , unii spun ca asa e " normal " , eu insa nu stiu pentru ca nu am crescut intr-un mediu atat de haotic . Felicitari pentru acest post si daca doresti te astept cu mare drag pe blog-ul meu.O zi buna sa ai !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt perfect de acord cu tine.Nici eu nu am crescut intr-un mediu haotic si nici eu nu am auzit vorbe urate de la parintii mei .

      Iti multumesc pentru vizita si voi urmari cu drag tot ce vei scrie pe blog !

      Ștergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!