28.09.2012

Promovare nr.4

O noua zi...o noua promovare !
Imi face deosebita placere sa o promovez pe Adda deoarece consider ca este o persoana minunata si care spune lucrurilor pe nume . Iar asta imi place tare mult...
Citesc blogul ei de multa vreme si urmaresc cu drag fiecare postare ; in tot ce a scris a stiut sa cantareasca cuvintele si indiferent de situatie a existat acea parte : ,,exista si un lucru bun in situatia asta" ceea ce mi-a placut foarte mult. Priveste actiunile ei si a celor din jur din doua perspective si acest lucru o face speciala.
,,Omuletii" o pun la incercare zi de zi , dar stie cum sa analizeze fiecare om si nu este o persoana care sa traga linie asa repede , asteapta sa te cunoasca si sa-ti auda ,,povestea" !
Blogul ei http://strange-song.blogspot.ro/ mi-a sugerat intotdeauna incredere si o noua perspectiva asupra anumitor lucruri.

Imi place tare mult , urmaresc cu drag acest blog si asta va recomand si voua !
Share:

2 comentarii:

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!