20.09.2012

Doua lepse

Am preluat si eu doua lepse de pe blogul Laviniei (C.L.M) ! Iti multumesc ca m-ai lasat sa le preiau ...

Leapsa nr.1

1)Care este prajitura voastra favorita?
Ecler!

2)Iarna/Vara?
Iarna !

3)Daca l-ai vedea pe Mos Craciun ce i-ai spune?
,,Da-mi toate cadourile pe care le ai la tine " :)) mwahaha

4)Ce regrete aveti?
Nu am !

5)Care a fost cea mai frumoasa zi din viata voastra?
Au fost mai multe :D

6)Crin sau Base?
Nici, nici.



7)Ce animal ti-ar placea sa fi?
O pisica :D Toata ziua sa dorm , sa ma joc si sa mananc...fara griji...fara nevoi.Ce viata de ,,matza" as avea :))

8)Care este primul lucru pe care il observi la un baiat/fata?
Ochii si zambetul !

9)Ce te enerveaza cel mai mult la o persoana?
Ma enerveaza atunci cand incepe sa injure !

10)Porti ochelari noaptea?
Port :)) sa vad cand visez =))

11)Ce parere ai despre viata?
Viata este un dar primit de la Dumnezeu si trebuie sa ii multumim !


Leapsa nr.2


1. Ce culoare au ochii tăi?
- Albastrii

2. Spune 5 lucruri pe care le faci în timpul liber.
- plimbari
-muzica
-blog
-compun poezii
-ma uit la filme

3. La mare sau la munte?
- Munte.

4. Culoarea preferată?
- Albastru.

5. Îţi place de cineva?
- Vrei sa-ti fac o lista ? :)) Mai bine...lasa !


6. Spune-mi un banc, vreau să zâmbesc.

La uşă sună un ţigan şi întreabă:
- Nu aveţi cumva vreo vechitură de care v-aţi putea lipsi?
- Stai puţin s-o chem pe soacră-mea! 

Lepsele le poate prelua oricine !
Share:

8 comentarii:

  1. tu:-w daca la mine nu vine mos craciun anul asta te iau la bataie ca ai luat tut oate cadourile. cat tupeu [-(
    :-w
    :((

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cadourile tale nu le-am luat :) Si l-am pus pe Mosu' la treaba sa-ti faca cat mai multe cadouri !

      Ștergere
  2. :3 Imi dai mie ochii tai albastrii ?Desigur,nu sa ii "port" doar sa ii pun intr-un borcanel . :-s

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte tari lepsele :D le iau si eu

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!