18.09.2012

Campania ,,Promoveaza-ti favoritul!"

Cu totii avem un blogger sau un blog favorit ! Atunci , de ce sa nu-l promovam ?
Campania pe care o deschid astazi se numeste ,,Promoveaza-ti favoritul" si este destinat bloggerilor care doresc sa-si mareasca numarul de cititori / nr. de vizualizari.
Ideea este simpla...voi merge cu un exemplu ca sa fie mai usor.

Este doar un exemplu :
Blogul meu are 30 de vizitatori fideli , plus altii 20 care intra mai rar si citesc ceea ce scriu.
Blogul ,,X" are 25 de vizitatori fideli si 10 care intra mai rar.
Vizitatorii blogului meu nu cunosc (nu au descoperit inca) blogul lui ,,X" asa ca voi face un articol despre acea persoana care detine blogul si despre blogul acestuia , astfel cititorii mei devin si cititorii lui . Apoi , X va trebui sa faca un articol in care va trebui sa ma promoveze pe mine , astfel cititorii lui vor devenii si cititorii mei.

Incepand de astazi 18 septembrie pana pe data de 24 septembrie vor fi inscrierile in campania ,,Promoveaza-ti favoritul!".Pe data de 25 septembrie intrati pe blogul meu si va alegeti un concurent din cei inscrisi pentru a-l promova ! Astfel , incepand cu data de 25 septembrie dam drumul promovarilor pana pe data de 30 septembrie !

Ce este de facut ?
Cei ce doresc sa se inscrie in aceasta campanie trebuie sa lase un comm la acest articol cu mesajul ,,Particip" sau ,,Ma inscriu la campanie" si astfel se vor inscrie in aceasta campanie de promovare.
Cu cat suntem mai multi cu atat mai bine , asa ca puteti distribui link-ul acestui articol si celorlalti!

Ce este de retinut ?
Doar bloggerii care se inscriu in campanie au parte de promovari.
Promovarile se vor face in urmatorul fel :
Daca ,,x" il promoveaza pe ,,y" , acesta ii lasa un mesaj cu textul ,,Te-am promovat" apoi ,,y" trebuie sa-l promoveze inapoi pe ,,x".
Numarul promovarilor nu este limitat.Puteti promova cat mai multi bloggeri inscrisi , insa trebuie sa stiti ca prin participarea la aceasta campanie va sporiti numarul de vizitatori pe blog iar toata munca depusa este pentru voi si blogul vostru.
Sunt cazuri (si vor fi...va asigur) in care doi bloggeri il promoveaza pe ,,x" , apoi ,,x" va trebui si el sa faca promovari celor doi !
Bloggerii care se inscriu in campanie nu pot promova alti bloggeri care nu sunt inscrisi in campanie !

Daca aveti intrebari mi le puteti lasa aici sau imi puteti scrie un mail la adresa: viziunidinviata@gmail.com

Share:

13 comentarii:

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!