16.07.2014

Firma de PR. Ce sunt? Ce inseamna? Cu ce te ajuta?

Oportunitati PR

PR-ul nu este o disciplina pasiva. Nu trebuie sa astepti sa se intample ceva si abia apoi sa faci publica intamplarea, ci trebuie sa creezi oportunitati in PR prin actiuni proactive ce iti vor pune compania in primele pagini.

Oportunitati clasice in PR

Lansarea unui nou produs, relocarea sediului companiei, o noua echipa, un nou proiect – toate acestea reprezinta o modalitate clasica prin care iti poti promova afacerea. Dar fiecare domeniu are un stil de a face PR. Asadar, cum ar trebui sa iasa in evidenta actiunea ta ?

Cel mai indicat ar fi sa colaborezi cu o firma PR .

Cum poti atrage atentia?

Conferintele si expozitiile reprezinta oportunitati prin care poti atrage atentia pentru a obtine o acoperire in presa cat mai cuprinzatoare. Daca participi la un astfel de eveniment, poti realiza multe actiuni de PR pentru compania ta- poti invita diversi clienti sau VIP-uri, poti face o demonstratie live etc

Unii oameni de afaceri devin figuri foarte bine cunoscute pe baza actiunilor proprii. Aceasta este o oportunitate excelenta in lumea PR. E una din cele mai bune metode de a iti promova afacerea dar nu este usor de realizat.

Poti colabora cu o firma de PR pentru a scrie un articol intr-un ziar in legatura cu un subiect ce are in vedere domeniul companiei tale de activitate. Acest articol nu ar trebui sa se lege de vanzarile realizate de companie, ci ar trebui sa te prezinte pe tine insuti in calitate de expert in domeniu.

In acelasi timp ar trebui sa faci o serie de comentarii cu privire la actiunile si directia pe care o au afacerile in domeniul tau de activitate.

Cand ajungi sa fii considerat un expert in domeniu, media va incerca sa vorbeasca mai mult cu tine despre afacerea ta si din ce in ce mai multe oportunitati vor incepe sa iti bata la usa.
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!