23.07.2014

In mijlocul vacantei

S-a scurs jumatate din vacanta si inca...inca...nu am fost in vacanta. De atata timp ma gandesc, razgandesc, gandesc si nu ma pot decide unde si cum. Pana la sfarsitul vacantei sper sa reusesc sa plec pe undeva sa ma relaxez, sa stau cu muschii burta la soare.
Astazi am deschis calculatorul imediat dupa ce m-am trezit in ideea de a cauta idei de vacanta si am gasit o oferta de Early Booking de la Genius Travel foarte atractiva, atat la bani cat si locatie fiindca e vorba despre Turcia. Ahh, tara mea de vis. La oferta pe care am vazut-o eu si pe care am pus ochii, costul ar fi de 835 Euro si as sta in Belek, orasul in care s-au filmat patru filme turcesti pe care le-am urmarit cu drag.
Am printat oferta fiindca am de gand sa ma duc la cativa prieteni azi sa le zic, poate mergem impreuna fiindca nici ei nu sunt decisi cu vacanta iar luna aceasta, august trebuie sa fie a noastra. Dupa un an de munca, meritam si noi o saptamana de relaxare si destindere, nu?
Oferta este buna si sunt multe site-uri si agentii de turism care, in aceasta perioada, se bat in oferte pentru vacanta de vara dar aceasta ma atrage. Este printre putinele sub o mie de euro care ofera "de toate", cum se spune si ma duce si in singurul loc pe care doresc sa-l vizitez de ani si ani.
Anul trecut am fost in vacanta cu cortul, activitate planificata impreuna cu cativa prieteni dar nu a fost o idee prea buna. Adica, totul a fost frumos pana ne mancau tantarii si a plouat. Asa ca am decis ca in acest an "sa punem ban pe ban in stil american" si sa ne facem o vacanta asa cu vrem noi. Sa mergem undeva, sa petrecem, sa ne bucuram de viata, sa vedem si alte locuri, sa cunoastem alti oameni si sa cunoastem o alta cultura, sa nu mai stam inchisi in granitele propriei tari. Asta nu inseamna ca incurajez lumea sa plece in vacanta in alte tari dar...asta fac. In fiecare an mare si munte, cred ca deveni plictisor, va deveni o rutina. Incercati si alte locuri minunate de pe Pamant, o sa ramaneti surprinsi placut. La mare sau la munte puteti merge oricand, este in tara voastra, doar va suiti in masina sau tren si gata.

Vacanta frumoasa va doresc!
Share:

Un comentariu:

  1. daca ma uit la poza, ma intreb, cum poate cineva sa se relaxeze intr-un asemenea ghetto snobisticat? nu tu natura in jur, nu pic de intimitate, nici urma de dolce vita sau ceva care sa-ti ramana in amintire o viata intreaga. daca mi-as petrece concediul intr-un asemenea loc, cerd ca as avea nevoie de inca vreo 10 imedeat dupa terminarea acestuia.

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!