19.07.2014

Sa ma gandesc la un cadou

Sursa poza:  www.eyeslipsface.com.ro
Din cand in cand sunt cu ochii dupa cadouri fiindca ma gandesc ca prietenii mei trebuie sa primeasca mici "atentii" din cand in cand pentru ca asa e frumos, nu?
M-am gandit la o prietena foarte buna care este pasionata de make-up si despre care stiu ca toata ziua se plange ca nu-i rezista machiajul, mai ales in zilele de vara cand e cald asa ca m-am gandit la ea si mi-am spus sa-i ofer cadou un "Kit Summer 10" format din mai multe lucruri de care se poate bucura la maxim fiindca EyesLipsFace face toate fetele fericite si are grija de frumusetea lor.

Cosmeticele nu sunt domeniul forte al meu. Am intrat pe site in speranta ca voi gasi ceva mai...special dar cum eu ma uit la ele ca pisica la calendar am zis ca mai bine sa iau un kit (set) care sa aiba de toate.
Eu vorbesc aici ca si cum m-as consulta cu voi, va cer ajutorul in a cumpara un cadou unei prietene. Voi ce ziceti? Aveti recomandari de produse cosmetice online?
Acest set o ajuta sa fie frumoasa in fiecare zi. Bine! Ea este frumoasa in fiecare zi!, dar...s-a prins ideea, nu?

Oare e un avantaj sau un dezavantaj pentru noi, barbatii, ca am scapat de intregul ritual de infrumusetare dimineata? Ma intreb: Daca m-as fi nascut femeie, eram adepta folosirii cosmeticelor zi de zi sau doar la evenimente speciale? Daca as fi femeie pentru o zi, ma imaginez maine cum as sta in fata oglinzii sa ma pregatesc pentru o noua zi si cat de stangace as fi in tot procesul acesta de infrumusetare.
Lucruri cu care nu sunt de acord: - folosirea cosmeticelor de la o varsta frageda.
                                                   - folosirea excesiva a cosmeticelor (in mod cantitativ).

O femeie este frumoasa cand este naturala. Cosmeticele doar accentueaza frumusetea.










Share:

Un comentariu:

  1. "fiindca ma gandesc ca prietenii mei trebuie sa primeasca mici "atentii" din cand in cand pentru ca asa e frumos, nu?"

    si eu care credeam ca prietenilor se ofera mici atentii ptr. ca asa simti, si ptr. ca vrei sa-ti exprimi sentimentele care le ai ptr. ei. dar iata ca traditia si formalitatea sunt cuvintele cheie in lumea in care traim. - ASA E FRUMOS

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!