16.07.2014

Idei de vacanta

Fiecare isi face planuri de vacanta, la fel si eu. Am asteptat cu sufletul la gura notele de la examene si acum ca am aflat ca nu am nici-o restanta deci pot sa incep sa-mi fac linistit bagajele.

Am aflat de la o prietena ca IdealTour este o agentie de turism care satisface cerintele si celor mai pretentiosi clienti, asa ca primul site accesat a fost al lor.

Vacanta vreau sa mi-o petrec in Turcia fiindca iubesc acea tara. De mic ma uit la seriale turcesti si sunt fascinat de cultura lor iar acum am ocazia sa le vizitez tara si sa-nvat lucruri noi din traditia lor.

Am rasfoit site-ul (la figurat) si m-am oprit la oferta unui circuit al orasului Instanbul cu pretul minim de 255 de Euro. Sunt sigur ca sunt unii dintre voi care spun: "e mult" dar nu uitati ca vorbim despre Instanbul (Turcia) - o alta tara/oras, o alta cultura, un alt loc frumos, o alta...LUME.

Trecand peste aceste detalii, vacanta nu se va rezuma doar la faptul ca ajung in Instanbul ci voi vizita atractiile turistice, vreau sa-mi cumpar o multime de lucruri pentru a le avea amintire dar si distractie fiindca nu voi pleca singur in vacanta ci suntem un mini-grup format din trei persoane dornice sa paseasca pe meleaguri straine.

Exista persoane care atunci cand se gandesc la vacanta de vara, acestia o asimileaza cu marea iar vacanta de iarna cu muntele, ambele la noi in tara. In cativa ani devine o rutina si nu cred ca va mai rezista acel grad de entuziasm la cote maxime. Omul este dornic sa calatoreasca si sa cunoasca locuri prin care nu a mai fost.

Nu stiu care sunt planurile tale de vacanta si nu as vrea sa-ti influentez intr-un fel deciziile insa cred ca oricine merita o vacanta intr-o alta tara. Sa nu fim limitati de propriile granite si sa incercam sa nu avem frontiere.
Costurile sunt accesibile iar oferte aveti din plin. Aveti de unde alege!

Vacanta placuta!

Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!