25.07.2014

Nebunia portilor culisante

Sursa poza: hsl.ro
Se spune ca fiecare persoana cu placerile si pasiunile lui dar eu nu ma pot abtine sa nu mi le fac publice. Daca unii au pasarici la cap, eu am un stol - asta e concluzia la care o sa ajungeti dupa ce o sa-mi cititi articolul.
Anul trecut am mers in vizita la niste rude in judetul Giurgiu. Au casa lor construita la margine de sat. Liniste si peisaj frumos. Chiar m-am indragostit de acel loc.
Un lucru care mi-a luat privirea imediat ce am sosit cu masina acolo este ca, dragele noastre rude, aveau porti culisante automatizate. Cand le-am vazut, s-a produs o nebunie totala in creierul meu. "Vreau si eu", mi-am spus in gand dar pacat ca nu stau la curte ca si ei. Unde sa-mi fac porti culisante? La balcon merg, oare? Sa nu-mi raspundeti la intrebare, va rog.
Trecand peste ironia mea seaca si la care nu rade nimeni, am aflat despre nea Paul ca el s-a ocupat de asta dar asta nu inseamna ca el s-a ocupat de automatizarea portilor culisante, el a dat doar comanda iar de restul s-a ocupat ORDIS fiindca misiunea lor principala este de a asigura siguranta locuintei dvs.
Am trecut cu masina parca prin slow motion pe langa portile acelea si-mi frangeam gatul uitandu-ma la ele. Deocamdata doar ma amagesc cu gandul ca voi detine, candva si eu astfel de porti. Stiu ca stand la bloc, acest lucru este imposibil. O eventuala mutare din mediul urban in mediul rural poate fi o solutie. Cel putin stiu ce am de facut pe viitor cand ma voi muta la casa. Dar pana atunci, cine stie ce alte tipuri de porti mai apar, nu? Lucrurile evolueaza, la fel si noi.

Daca vrei sa impresionezi pe cineva cu noua ta locuinta, incepe cu portile!
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!