08.07.2014

Cum arata viitorul unei fete de 18 ani?

O intrebare simpla adresata fetelor de 18 ani: ''Ce faci dupa liceu?''. In proportie foarte mare au raspuns: ''ma marit''.


Sursa poza: internet


Deci acesta este scopul in viata al fetelor de 18 ani, sa se marite, sa-i faca un copil lui Gica ca deee ''nu o sa ma mai lase daca-i torn un copil'' si sa stea acasa, sa fie intretinute, ca d'aia munceste barbatu'.
Astazi am auzit aceste variante intr-o gama foarte larga de raspunsuri dar toate avand acelasi rezultat final. M-am crucit! Viziunea unei vieti perfecte a unei tinere de 18 ani! Bravo, fato! Te-ai maritat, ai turnat un plod si stai acasa pe salariul lu' iubitu'. Te simti implinita, nu? Deja ai o viata perfecta!

Sa nu fie cu suparare dar cand vad asta in jur, imi vine sa ma urc pe pereti. Decat una din asta, mai bine singur pe vecie, SINCER!

Prostia nu are limite. Va place sa depindeti toata viata de cineva, atat pe plan sentimental cat si financiar. In plus de asta, duceti mai departe ideea comunista de: femeia acasa sa creasca copii, barbatii la munca! Tu ce ai draga de nu vrei sa muncesti? Iti cad silicoanele?




Nu stiu cum poti sa stai ca vaca, fiindca altfel n-am cum sa-ti spun, sa te rogi de iubitu': "Iubitu', da-mi si mie cardul sa ma duc sa-mi cumpar un sutien" sau "Iubitu, da-mi si mie...20 lei sa-mi cumpar...tampoane!". 


Cred ca se atinge limita penibilului dar si limita normalului in viziunea acestor exemplare fiindca ceea ce noua ni se pare atat de depasit, lor li se pare normal.





Mie imi place independenta. Nu-mi place sa depind de nimeni niciodata. Cum ar fi sa ii zic iubitei: "Auzi, iubita? Da-mi si mie 15 lei sa-mi cumpar ceva". Pai as fi PE-NI-BIL! PENIBIL! Nu as putea face asta niciodata. 


Eu nu ma vad intemeindu-mi o familie pana nu pot oferi o stabilitate. Mai intai sa-mi asigur ziua de maine si dupa aceea le pot face si pe altele pentru ca daca fac precum fac unii tineri de pe-acum (de parca eu as fi batran), tot eu as trage pentru copil sa-i fie bine, sa il ingrijesc, sa am grija de nevasta s.a.m.d.





Nu stiu cum ganditi voi dar hai sa va spun cum vad eu o relatie perfecta si un viitor bun.


Relatia sa se bazeze pe incredere, iubire si comunicare. Iubirea este ingredientul necesar oricarei relatii, ea sta la baza relatiei si ofera momente foarte frumoase. 


Increderea - Atunci cand intr-o relatie, increderea scade, apare indoiala. "Te-am vazut cu aia pe strada. Cine e?". Gelozia, de foarte multe ori, ucide relatii atat de minunate. Iar pentru femeile care cred ca daca-l tin pe barbat sub papuc si sub restrictia lor, am un mesaj: Un barbat cand vrea sa te insele, o face si la colt de strada! Nu va mai straduiti! Efectul e si invers - lucrul acesta se aplica si la barbati.


Comunicarea - elementul cheie care asigura intelegerea in relatie. Comunicarea face ca cei doi sa imparta idei, pareri, opinii si sa-si contruiasca impreuna un principiu legat de viitorul lor, in acea formula de doi.


Un viitor bun il vad langa o persoana care stie ce inseamna o relatie: iubire, comunicare si incredere si care sa stie ca lucrurile bune se fac la timpul lor.






Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!