11.07.2014

In cautare de...stampila

Sursa poza: papetarie.ro
Gandindu-ma la revista pe care o detin, mi-am amenajat un birou si un spatiu de lucru de unde pot lucra in conditii optime la montajul si editarea revistei.
Toate cumparaturile de care am avut nevoie: pixuri, markere, hartie, suporti pentru revista si multe altele, le-am realizat de pe site-ul papetarie.ro fiindca am dorit sa "scap ieftin de o grija". Un alt motiv pentru care am comandat de la ei este faptul ca am beneficiat de un cadou la comanda si anume un set de accesorii pentru birou format din: pix, scoth, un carnetel (agenda) si un pachet de hartii pentru notite. In fiecare zi, pentru orice comanda care depaseste suma de 400 lei primesti un cadou. In fiecare zi, cadoul se schimba, vezi aici. Pe mine m-a nimerit la fix acest cadou. Au fost perfecte pentru biroul meu.
Acum, la un alt lucru la care ma gandesc este personalizarea a doua stampile, fiindca voi avea nevoie de stampila si voi lua si una de rezerva. Vor fi contracte, chitante si alte lucruri care necesita o stampila.
Atunci cand facem cumparaturi de birotica, trebuie sa fim foarte atenti la personalizarea dar si la calitatea acestora. Numele sau logo-ul firmei trebuie sa fie vizibil, sa aiba un design atragator si sa iasa in evidenta fata de alte elemente prezente pe hartie. Acest lucru l-am invatat de la o colega care se ocupa de marketing, lucru care face parte din "strategiile de marketing".
Astfel daca mai fac o comanda, intr-o alta zi, voi beneficia de inca un cadou si cine stie ce super-cadou voi gasi in acea zi pe site.
Un alt lucru pe care il am notat pe agenda pentru urmatoarea comanda este un set de ecusoane pentru membrii redactiei. Oricand se poate ivi un articol bun de revista mergand pe strada iar ei se pot identifica fata de restul oamenilor ca fiind de la presa si in plus de asta, reprezinta si o modalitate de legitimare.

Asa cum este biroul, asa esti si tu!
Share:

Un comentariu:

  1. Eu am o slabiciune pentru toate lucrurile de birotica si papetarie, iar intotdeauna cau ceva mult mai bun si mai modern decat am. Acest site consider ca este exact ce-mi trebuie, caci unde-s lucruri ieftine si bune si care-mi plac, apai acolo imi e locul. Si chiar daca e sa gasesc un pix foarte scump, dar care-mi place, apai nu mai tin cont de pret. Asa ca, acest site ste intr-adevar ceea ce trebuie pentru cei care vor sa achizitioneze astfel de lucruri. Cat despre ecusoane, nici ca se putea o ide mai buna. Cat am lucrat la televiziune, nu am avut legitimatie, caci le era sila pe romaneste sa-mi faca. Iar cand trebuia sa merg la un eveniment in calitate de reporter, nu ma primeau, pentru ca nu aveau cum sa stie ca eu faceam parte din presa. Asa ca, tare-mi mai place ce am aflat din ce am citit.

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!