25.07.2014

Flori cu drag



Pagini de jurnal 12.06.2013 - In cautare de buchete de flori online

Parea sau trebuia sa fie o zi obisnuita, ca oricare alta doar ca, in cateva clipe, totul s-a schimbat.
Sunt o fire cam uituca si asta datorita faptului ca trebuie sa ma impart in mai multe locuri pe zi. Niciodata nu tin seama zilelor de nastere, nici macar propria zi, stiu ca e pe 3 iunie doar nu o sarbatoresc niciodata. Ma ajuta foarte mult calendarul cu notite pe care-l tin langa pat doar ca in dimineata aceasta am uitat sa ma uit pe el. Ziua a decurs normal pana la ora 16:00 pana am venit de la job acasa. Am pasit in camera in ideea de a-mi schimba hainele de munca cu hainele de acasa cand vad calendarul si-mi amintesc ca azi nu l-am verificat. Rasfoiesc o pagina din el si observ ceva: "LA MULTI ANI, ANIELA!". Nu-mi vine sa cred! Astazi este ziua cele mai bune prietene. La naiba! Am comis-o rau. Toate florariile din oras au inchis. Poate nu i-am putut oferi nimic azi dar am de gand sa-i fac seara perfecta. Pun mana pe telefon, o sun si ne dam intalnire la ora 20:00, fara sa-i spun "La multi ani!", sa o fac sa creada ca am uitat. Sper ca a mers...
Iau laptop-ul in brate si rasfoiesc internetul in cautarea de florarii online cu livrare imediata. Ma uit dupa buchete trandafiri fiindca stiu ca-i plac foarte mult trandafirii. Am gasit un buchet de trandafiri foarte elegant si frumos care contine 19 fire la numar, albi si rosii (poza mai sus). Buchetul exprima eleganta, pasiune, rafinament si puritate. Nu am stat pe ganduri si am plasat comanda. Acest buchet de trandafiri se vor "asorta" perfect cadoului pe care...inca nu il am. Dar nu este nici-o problema. Ma opresc pe drum sa cumpar cadoul, buchetul este mai important acum. Cat despre cadou, vreau sa-i ofer un lantisor minunat de argint pe care l-am observat zilele trecute cand eram prin treacat la un magazin de bijuterii.


Cateva ore mai tarziu...


Buchetul a sosit la timp pentru intalnire. Sunt in fata blocului ei si ii dau telefon, spunandu-i ca am sosit si ca o astept afara. Coboara imediat imbracata elegant intr-o rochie mov. M-a facut sa nu-mi dezlipesc ochii de la ea de cand a iesit din bloc pana a venit la mine. Cu zambetul pe buze i-am oferit buchetul de trandafiri. I-am observat reactia fetei cand l-a primit. Isi duce palmele la obrajori si priveste surprinsa buchetul.
- ... Credeam ca ai...uitat!
- Sa uit? Niciodata, am spus-o sigur pe mine. Dupa aceea au urmat cativa pupici dulci care ne-au facut sa ne simtit atat de fericiti.
La restaurant, surpriza a continuat, oferindu-i cadoul la care nu se astepta. Aproape ca i-au dat lacrimile cand a vazut lantisorul. Ce sa mai spun? Ma bucur ca i-am oferit o seara minunata, ma bucur ca suntem prieteni cat despre flori, ar trebui sa-i ofer cat mai des fiindca au avut rezultatul dorit. "O floare pentru o floare", se spune.
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!