31.07.2014

Mancare pentru caini

Sursa poza: petpal.ro
Cu totii stim si ne amintim expresia "Ce viata de caine ai!" dar oare e asa de rea viata de caine? In cazul in care vorbim despre un caine vagabont, fara stapan, fara un acoperis deasupra capului, care nu se bucura de o sursa sigura de mancare si iubire, da... este o viata urata pe care nu i-o doresc nici unui caine. Cainele este prietenul omului si vedem cu totii cat de devotati sunt si isi slujesc stapanul iar in acelasi timp sunt fiinte destul de inteligente.
Insa nu stiu ce "viata de caine" poate avea catelul meu care se bucura de bosh junior maxi 15 kg si de hrana umeda la aproape fiecare masa. In unele momente sunt de parere ca mititelul meu catel serveste ceva mai bun decat am eu in farfurie. De fiecare data cand deschid punga vine un miros asa de...grozav! Uneori sunt gelos pe catelul meu ca se poate bucura de asa bunatati. Constat ca e fericit de voie mare de fiecare data cand mananca fiindca coada nu-i sta deloc locului. Alte activitati ce mai are? Joaca, mancare, somn si latrat, atat. Iar mereu exista cineva langa tine, si anume stapanul, care iti acorda atentie, iubire, afectiune, timp de joaca si-ti asigura mancarea.
Viata de caine are si dezavantajele ei, care sunt mult mai numeroase decat avantajele. Daca cineva m-ar intreba: "Ai vrea sa fi pentru o zi caine?", i-as raspunde ca nu, fiindca ei nu pot vorbi, nu pot gandi si niciodata nu pot renunta la independenta. Oricum simt ca deja aberez pe seama cainilor.
In ceea ce priveste mancarea pentru caine, fiindca despre asta era vorba, majoritatea doctorilor veterinari nu recomanda sa hraniti catelul cu resturi de mancare de la noi. Si cainii trebuie sa se bucure de o mancare sanatoasa si nutritiva. Daca cainii pot manca mancarea noastra, noi de ce nu mancam mancare de caine? Ha? Asta vine pentru cei care zic: "Cainele meu mananca de toate...!" Raspuns: Mananca pentru ca asa l-ai invatat si de aceea dar asta nu inseamna ca e sanatos pentru el. Daca el e inconstient de asta fi tu constient.
Cainele se hraneste cu ce apuca fiindca acesta este dependent, nu isi procura el singur mancarea iar pe parcurs intervine obisnuita cu acele alimente, nu foarte sanatoase pentru el.
Eu am grija de catelul meu si il hranesc doar cu mancare special conceputa pentru caini. Tu cu ce-ti hranesti cainele?
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!