25.07.2014

Pietrele vecinului sunt si ale mele...




Sursa poza: internet

Greu cu romanul din ziua de azi, se oftica pentru...pietre. Da, s-a auzit bine. Pai conform proverbului "ne intereseaza curtea vecinului'' si eu ma incadrez perfect. De ceva timp, mai exact doi ani, am un nou vecin, venit in cartier cu misiunea de a ma "imbolnavi" pe mine. Sa va spun despre ce e vorba.
La el, totul se rezuma la piatra: pereti, gratare, ornamente de curte chiar si casa. Si cand vezi tot acel muzeu in aer liber, iti vine sa te indragostesti pe loc.
Timp de doi asta, asta a facut. A imbracat totul in piatra ornamentala, astfel realizand un colt de rai aici pe Pamant iar acest colt de rai e langa...curtea mea. Dar de ce sa aiba vecinul si eu sa nu am?
Vara aceasta cat timp a fost plecat el in vacanta, timp de doua saptamani, m-am cam distrat prin curtea lui fiindca mi-a lasat cheile sa-i am grija. Am atins cu manutele acele opere de arta si...si...sa-mi revin la realitate.
Consider ca piatra naturala decorativa este cel mai bun mod de a ornamenta casa si gradina. Costul nu este prea ridicat iar rezultatul final este uimitor iar in plus de asta, este ceva inedit. Se pot face tot felul de amenajari cu piatra naturala, de la ghiuvete pana la gratare de gradina.
Pretul pietrelor decorative difera de la piatra la piatra. Ce? Nu stiai ca exista mai multe tipuri de pietre? Exista peste 1700 de tipuri de pietre, fiecare are frumusetea si pretul ei.
Pentru cei care doresc sa cumpere piatra ornamentala/decorativa, las mai jos cateva site-uri:
1. DEDEMAN - http://www.dedeman.ro/ro/constructii/materiale-constructii-decorative/piatra-decorativa.html
2. BASASTONE - http://basastone.ro/catalog/piatra-decorativa-artificiala-interioare-exterioar.html
3. GVB - http://gvb.ro/

Va urez spor la cumparaturi. Aveti de unde alege modele si preturi, trebuie doar sa fiti hotarati ce vreti iar pietrele va apartin. Nu uitati ca-n viata: "apa trece iar petrele raman".

Revenind la vecinu' meu tare ca piatra...
Cum vacanta lui tocmai s-a terminat, a mea trebuia sa inceapa cumva doar ca micul lui paradis mi-a schimbat optiunea de vacanta. De ce sa merg la munte sau la mare? (era de preferat marea) Am cea mai buna solutie de vacanta langa casa. Deci, vacanta sa mi-o petrec la vecinul meu. Ehh? Ce spuneti?
Asa ca mi-am luat inima-n dinti si l-am asteptat pe vecinu' intorcandu-se din vacanta in fata portii dandu-i cheile inapoi. Apoi, i-am spus de ideea mea si am batut palma pentru o suma de bani cazuta de comun acord. Asa am aflat ca el oricum avea de gand sa plece (iar) pentru doua saptamani la parintii lui, deci as putea spune ca fost o idee geniala. Asta am si facut. Mi-am petrecut vacanta la casa vecinului admirand si traind printre pietre, am innotat in piscina, am dat un party cu prietenii... am facut de toate. Nu a fost ca la mare dar atmosfera a meritat toti banutii. Mai mult am avut de suferit dupa, pentru ca a trebuit sa fac singurel curat in ultima zi de vacanta pentru ca vecinu' sa vada totul intact. Si nu stiu care dintre tovarasii mei au facut o gluma proasta si-a mazgalit pe cateva pietre ornamentale de pe pereti cu marcker-ul. Si cat am stat si-am frecat sa se ia culoarea aia blestemata.
Vecinu' a revenit, i-am inmanat casa asa cum mi-a lasat-o iar vacantele noastre au luat sfarsit.

Iar in cazul in care nu aveti idei despre cum sa va amenajati gradina sa arate minunat, va pun sa vizionati un filmulet inspirational:





Pietrele fie cu tine, amice!
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!