23.07.2014

Imprimanta mea nu mai are cartus

Sursa poza: internet
Detin o imprimanta destul de veche dar care si-a facut treaba. Are cinci ani dar inca isi face treaba foarte bine. Pe toata perioada liceului mi-a printat proiecte si referate iar la facultate, misiunea ei a continuat. In ultima perioada am printat cantitativ, cate 400-500 de pagini/saptamana iar cartusul se golea si il reincarcam, iar se golea si iar il reincarcam. Asta pana a cedat si el. Avand in vedere ca un cartus rezista la aproximativ zece reincarcari, acesta are doi ani si a rezistat la vreo treizeci de reincarcari. Cel color inca sta bine, l-am
reincarcat a treia oara zilele trecute deoarece nu am obiceiul de a printa color fiindca nici continutul nu este color. Fac exceptie doar micile imagini cum ar fi logo-urile de pe facturi care sunt printate color.
Odata ce mi-a cedat cartusul, solutia de reincarcare a cedat si ea. Deci, ce era de facut?
Primul lucru care mi-a venit in minte a fost: Daca nu se mai gasesc cartusuri pentru imprimanta mea? Ma-ntrebam, deoarece aceasta industrie a evoluat foarte mult in ultimii iar iar imprimanta mea e de o generatie mai veche, sa spun asa. Am iesit in oras si am cautat la toate magazinele IT, adica trei la numar, dar fara succes. Nu-mi spune ca trebuie sa-mi schimb imprimanta? Nu vreau asta. Dincolo de fiare si plastic, are si o valoare sentimentala. Ma atasez de lucruri. Mi-a "muncit" timp de cativa ani si nu e stricata, de ce sa o schimb? Inca functioneaza bine si-mi printeaza lucrurile de care am eu nevoie. Nu ma las!
Am pus mana pe laptop si am inceput sa rasfoiesc internetul in cautare de consumabile de imprimanta. Ce am gasit? Am gasit cartus pentru imprimanta mea iar dincolo de acest lucru, am gasit kituri de reincarcare la un pret convenabil la magazinul online Mival Group. Eu, ca fraierul, fiindca nu-mi pot spune altfel, imi duceam de fiecare data cartusul la centru pentru reincarcare cand puteam sa fac singur reincarcarea detinand astfel de kituri.

Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!