21.08.2014

Al 1000-lea articol pe blog

Dragilor, va anunt ca acesta este articolul cu numarul 1000 pe acest blog. Au trecut 3 ani frumosi de cand am deschis acest blog si tin sa multumesc celor care mi-au fost alaturi si imi sunt in continuare. Prin intermediul acestui blog am cunoscut oameni minunati, am participat la competitii superbe si multe alte aventuri prin care am trecut impreuna. Datorita acestui blog am legat relatii de prietenie cu cateva persoane care imi sunt foarte dragi acum si caruia ii multumesc Domnului ca i-am intalnit fiindca am devenit foarte apropiati. Desi, cu unii dintre voi nu m-am vazut face-to-face, garantez ca o voi face. 
Multumesc, tuturor! Nu-mi gasesc cuvintele, nu sunt bun in astfel de momente emotionante dar cred ca voi fi inteles. MULTUMESC!




>>> 1000 de articole! <<< >>> 3 ani de VIZIUNI DIN VIATA  <<<
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!