30.08.2014

Provocarea zilei: Sa fii femeie pentru o zi!




Sursa poza: www.eyeslipsface.com.ro





E dimineata. Pleoapele imi sunt despartite de lumina care se strecoara in camera printre jaluzele. Inca ma rostogolesc pe o parte si pe alta, tihnita de oboseala de parca nici nu as fi dormit. Ma asez pe marginea patului si privesc ceasul, ora 08:14. Ce dracu' e cu mine la ora asta? E vacanta deci ar trebuie sa dorm mai mult, teoretic. In timp ce incerc sa-mi dau bluza jos, dau peste...ceva. Incep sa ma pipai pe piept iar apoi speriat de situat, ma dezbrac si ma privesc in oglinda. Sunt...femeie! Acest lucru ma face sa ma linistesc, oarecum insa ma face sa-mi ridic semne de intrebare. Cum ies eu asa pe strada? Ce vor spune prietenii?
Deodata ma vad in camera surorii mele imprumutand cateva farduri de ploape de calitate pe care le foloseste sora mea. Incep sa-mi dau seama cum functioneaza acest lucru si cat chin e pentru ele, adica si pentru mine, sa se machieze in fiecare zi pentru a fi frumoase. Parca lucrez cu stanga, facand cateva mici greseli pe care, mai apoi, le-am corectat. Incep sa ma...transform, devenind din ce in ce mai frumoasa. Poate nu e asa de rau sa fii femeie, o spune o perspectiva de fost barbat. Sa o vad ca pe o aventura, pana voi reveni la normal. Poate toti barbatii ar trebui sa experimenteze acest lucru, sa fie si ei pentru putin timp, o femeie. Desi e pentru prima data, eu si fardurile ne-am impacat bine si am facut treaba buna. Trebuie sa ma duc sa i le pun inapoi, sa nu observe ca i-am umblat prin ele fiindca sor'mea are un fix cu ele. NIMENI SA NU SE ATINGA DE ELE! NIMENI! Asta daca tine la viata lui. Imprumut cateva haine de la ea care-mi vin perfect pe trup. Daca m-ar vede mama, ar face stop respirator. In timp ce cobor scarile ma intalnesc cu sora mea care ma saluta, ma priveste si trece rapid de mine. Ce e cu ea? Nu vede ca sunt femeie? Gandurile imi sunt oprite de o cadere in gol in timp ce pasesc stramb pe o treapta. La naiba cu tocurile astea, inca nu m-am obisnuit cu ele.
Tresar din pat speriat si frecandu-ma la ochi. Ma privesc. Nu mai am sani, nu mai sunt in rochie, nu mai sunt...femeie. La naiba! Ce vis aiurea. Cine ar putea visa asa ceva in afara de mine? Un tip afemeiat incepe sa aiba cosmaruri cu ceea ce iubeste cel mai mult. Cine n-ar iubi femeile cand ele sunt precum niste temple ale frumusetii. Ma ridic din pat iar pe oglinda vad un mic biletel lipit pe care scrie:

"E.L.F. (Eyes Lips Face) are grija sa arati bine cu cea mai variata gama de farduri de ploape de calitate la cel mai bun pret. TREZESTE FEMEIA DIN TINE!"

Punand in focalizare cu privirea, oglinda, raman fix pe pozitie in timp ce-mi privesc chipul acoperit de machiaj. La naiba! Oare totul a fost adevarat?
Share:

Un comentariu:

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!