06.08.2014

Zmenta feat. Lu-K Beats - Valoare daia mare

Deci nu-mi imaginez si nu mi-am putut imagina vreodata cum o sa sune un mix intre rap si manea. Mai degraba, un cacat rezultat dintr-un mix. Iata ca Zmenta a reusit sa faca o piesa "Valoare daia mare" in care face ceea ce face in toate video-urile lui: isi bate joc de "maimutele spalate pe creier" pomenite in fiecare vlog. Pana in prezent, nu am observat nimic altceva la el, presupun ca doar asta stie sa faca: sa-si bata joc de oameni iar acum a scos si o piesa in care face asta. Mai spune la inceputul piesei ca "este un pamflet". Taticule, emisiunile lui Bendeac este un pamflet, nu ce faci tu! Nu-mi pot imagina ce om si-ar pune piesa asta pe mp3player sa o asculte si ma feresc sa spun ca...se vor gasi destui. Priviti si voi dar daca se poate, astupati-va urechile:

*Va reamintesc ca am mai scris un articol despre Zmenta pe care il gasiti la urmatorul link: http://www.viziunidinviata.info/2014/06/parerea-mea-despre-videoblogging-ul.html



Share:

Un comentariu:

  1. Mie mi se pare că muzica ar terbui să fie plăcută ori atunci când o faci ori atunci când o asculți. Dacă o melodie este plăcută din ambele puncte de vedere este cu atât mai bine, dar nu cred că are sens să te iei de oameni cărora le place ceea ce fac. Se distrează, Zmenta este încă tânăr și va avea timp să fie serios mult timp de acum în colo.

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!