21.08.2014

Pitici pe creier? NU! Pitici de gradina!



Se spune ca daca ai pitici pe creier, trebuie sa ai si in gradina. Asa am si eu. Am facut in asa fel incat, in curte, detin un numar de...opt pitici gradina. Opt piticoti care-mi ornamenteaza curtea, care sunt precum sarea in bucate, care sunt precum ploaia fara nori, care sunt...v-ati prins, nu-i asa? In fine...
In articolul de astazi am zis sa faceti cunostinta cu fiecare dintre ei; am omis sa va spun ca le-am dat si nume la cativa dintre ei, adica la patru, pentru ceilalti inca ma mai gandesc. Acum ma refer doar la piticii de gradina, nu la piticii de pe creier, deci...sa ne intelegem.
Primul pitic de gradina este cel din imaginea alaturata, pe nume Yaga si care este situata chiar la coltul casei. Vegheaza asupra locuintei si intampina fiecare musafir pe poarta. Parul ei bogat atrage privirile tuturor celor care trec pe langa ea si o saluta. In plus, ofera un aer foarte primitor gradinii...

Un alt pitic al gradinei este Dagy care reuseste sa-i faca pe oameni sa arate pe chip un zambet si asta datorita expresiei fetei lui, el avand o expresie a fetei de om retardat care se chinuie sa zambeasca, dupa cum se vede in poza. Acesta este vecin cu Yaga fiindca este pozitionat pe partea stanga a intrarii, deci vis-a-vis. Probabil Yaga s-a obisnuit cu el, noi inca mai radem cand il vedem, la fel si musafirii. E genial! Un retard care gandeste.



Al treilea pitic inspira intelepciune si meditatie. Pe acesta il puteti vedea la intrarea in locuinta, avand in spatele sau asezat un decor din piatra naturala travertin. Este intotdeauna ganditor si mediteaza asupra tuturor celor petrecute in curtea noastra. In felul acesta, poate ii determina pe "trecatori" sa gandeasca, cine stie? Numele acestuia este Ogy, nume venind din mitologia greaca care inseamna "ganditor". Se potriveste, nu-i asa?



Al patrulea dar nu cel din urma este micuta Yagi care este pozitionata in mijlocul curtii intre cele doua mici fantani din piatra naturala, fiind desemnata de mine, conducatoarea piticilor, chiar daca este mai micuta fata de toti. Buturuga mica rastoarna carul mare, o vorba din popor iar in plus de asta, are un caracter puternic. Privirii ei agere nu-i scapa nimic iar pozitia corpului exprima: "Hmm...sa te vad ce faci!". Ideala pe post de paznic de curte. Daca vreti sa o aveti si voi in curtea voastra, intrati pe acest link: http://www.piatraonline.ro/pitici-gradina/pitici-gradina-bimba-iolo-p-65a.



In cazul in care doriti sa va informati mai mult despre ceea ce inseamna "travertin", va invit sa dati click pe urmatorul link: http://ro.wikipedia.org/wiki/Travertin. In cazul in care intampinati dificultati in a intelege un termen, puteti cauta pe google sau puteti lasa un comentariu mai jos iar eu o sa va raspund.
Pe final, va lansez o propunere: Vreti sa fiti nasi? Atunci botezeaza-mi ceilalti patru pitici de curte. Astept propunerile voastre de nume. Sa vina nasul si cu nasa...hihihihi! Iar piticii de pe creier raman nebotezati, nu de alta dar sunt multi si nu as dori asa de multi nasi, in fond, nu le voi retine numele la toti :))
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!