30.08.2014

Atelier de incaltaminte in...laptop-ul tau




Sursa poza: www.seducebyconstantin.ro/

Cine ar fi crezut asta? Stiu ca tehnologia a evoluat foarte mult in ultimii ani dar nu ma asteptam sa se poata intampla asta. Privesc in spatele monitorului lcd, il ating si incerc sa-nteleg cum a incaput un magazin de incaltaminte in...laptop-ul meu. Va fi o seara speciala si va trebui sa arat bine si sa ma port adecvat. Prima impresie conteaza foarte mult mai ales atunci cand vine din partea unei doamne, trebuie sa insufle rafinament si eleganta. Atuul nostru este feminitatea, cu cat o scoatem in evidenta mai mult cu atat putem obtine mai multe.
Nu este usor sa fii femeie, mai ales la cate lucruri ne trebuie noua, de la haine, machiaj pana la incaltaminte. Pentru barbati, totul e mai usor si din alte privinte. Cine vorbea despre egalitate? Hmm, cine? Vreau sa-i dau un toc in cap. In timp ce rasfoiam acel atelier incaltaminte online in cautarea unei perechi de pantofi ideala pentru seara care va urma. Nu credeam ca voi fi atat de indecisa in ceea ce priveste alegerea unei perechi insa atunci cand ai o gama foarte variata in fata de produse, apare acest fenoment neprevazut. Intr-un final am optat pentru ceva clasic, o pereche de pantofi de piele, rosie la culoare. Incaltamintea deschisa la culoare scoate in evidenta frumusetea picioarelor. Mi-au sosit foarte rapid, multumind din suflet pentru timpul redus curierului. A sosit si seara cea mare. M-am vopsit rosu in cap, mi-am luat o rochie rosie pe mine iar cu acei pantofi rosii in picioare, eram mai ceva decat...Scufita Rosie. Doamne, bine ca nu eram pe..."stop", altfel eram prea...asortata :))
Am ajuns in sala principala. Eram inconjurata de asa zise "mari dive" care-si etalau pantofii una in fata celeilalti. Era o atmosfera de lauda, toate stand picior peste picior si tragand cu coada ochiului la picioarele "concurentei". Era o masa libera chiar...in mijlocul lor. Nu aveam alta alegere asa ca m-am asezat acolo. Deodata m-am simtit in centrul atentiei dar in acelasi timp, in largul meu. Majoritatea ma priveau cu invidie, ieseam in relief prin felul cum ma aranjasem, prin intermediul rochiei dar mai ales...al pantofilor fiindca era o seara speciala, o seara dedicata lor. In cateva minute, urma sa ne fie prezentate cele mai frumoase modele de pantofi ai anului 2014.

Acel moment cand reusesti sa atragi atentia si sa starnesti invidie prin simplitate si rafinament... Pantofii mei!
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!