25.08.2014

Caldura cere gheata




Sursa poza: www.dry-ice.ro/

Vara inca nu a trecut iar bauturile racoritoare sunt la mare cautare. Nici eu nu mai pot numara cate sticle de suc am golit vara aceasta si cate pungi cu gheata cubica am folosit. Nu sunt consumator de lichide racoritoare, vara, fara sa folosesc cuburi de gheata carbonica. Nu imi este indeajuns ca bautura sa stea la rece... trebuie sa vad gheata in pahar pentru a bea satisfacut si pentru a ma racori. Desi majoritatea spun ca nu este sanatos sa bei bauturi prea reci, eu consum. Asa am consumat intotdeauna bauturile si, pana in prezent, n-am patit absolut nimic...deocamdata!

Cocktailuri, bauturi alcoolice, bauturi racoritoare, nu tine cont de nimic fiindca toate cer gheata. Nu pot vedea farmecul unui pahar umplut cu bautura si atat. Practic, paharul acela este gol fara gheata in el. Un astfel de pahar cu bautura si fara gheata e ca ping fara pong, e ca ziua fara soare, e ca noaptea fara luna, e ca... cred c-ati priceput ideea.

Pretul ghetii carbonice nu este prea mare. E GHEATA! In functie de cantitatea cumparata, poti beneficia si de reduceri dar... s-ar fi gandit cineva ca poti comanda gheata de...acasa? Da! Sunt site-uri ce-ti ofera gheata carbonica cubica la un pret foarte avantajos si care-ti aduc gheata acasa. Imi si imaginez un tip venind si batand la usa: "Gheata dumneavoastra, doamna/domnule!".
Servirea unui oaspete cu gheata pentru paharul cu bautura inseamna eleganta si rafinament. Un mic gest, cubic si rece, poate schimba atmosfera cu cateva grade.

Povestea ghetii spune multe si cred ca spune mai multe decat pot spune eu aici. Nu este doar apa inghetata. Nu este un "nimica toata", cum spun unii, este mai mult decat atat. Nu este apreciata foarte mult decat vara, cand suntem supraincalziti la temperaturi prea ridicate. Pana atunci, nu o mai baga nimeni in seama. Cum ar fi sa vedeti cuburi de gheata...iarna? Sigur strambati din nas exprimand un "Brrr!" vocal. Cum e cand cineva se apropie de dumneavoastra si va ofera doua cuburi de gheata pentru paharul de coniac cand sunteti in club? Atunci sunt sigur ca nu strambati din nas, chiar daca afara ninge sau e canicula. Cum e, cand vara, vine cineva si va ofera doua cuburi de gheata pentru bautura pe care o consumati? Sigur exprimati un: "Ohh, ce bine e", atunci cand savurati bautura rece si-i multumiti tipului/tipei ca v-a oferit cuburi de gheata.
Apa este schimbatoare: in forma solida, gazoasa sau lichida dar omul este mai schimbator decat apa, mai ales cand vine vorba despre cuburile de gheata.
Sunt sigur ca orice bar care se respecta iti ofera cuburi de gheata pentru bautura pe care o consumi sau te-ntreaba daca doresti. Un bar care nu ofera cuburi de gheata si in care tocmai ai calcat este un bar in care nu mai trebuie sa calci. De-ndata ce nu-mi oferi "ceva" necesar la ceea ce consum si nu esti atent cu clientul, nu mai vin, nu? Sa vin de afara, unde sunt 38 de grade, sa ma opresc sa beau ceva, imi umplu paharul, ma uit la tine iar tu te uiti la mine iar intr-un final te intreb: "Aaa...bun dar gheata nu aveti?". Nu astepta intrebarea clientului, gheata este obligatorie pe timp de vara in bauturi, mai ales in localuri. Numai daca clientul refuza cuburile de gheata, atunci ti le poti tine. Facem si putina conduita si lectie de "bune maniere" pentru localuri.


Pe tine cat de rece te lasa articolul acesta?
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!