17.09.2014

Cedry2k revine in hip-hop

Mi-a parut rau cand am auzit ca Cedry2k se retrage din hip-hop. Il consider cel mai bun si asa il voi considera in continuare. Tristetea aceasta a fost anul trecut iar acum, dupa un an, Cedry2k a pus pe canalul lui de youtube un promo prin care-si anunta revenirea in hip-hop. Acum ma bucur maxim si-i transmit maestrului: Pace! Respect pentru ce faci si...abia astept urmatorul album!
Cu siguranta, exista si anumite persoane care comenteaza de pe margine ca el nu s-a retras defapt si ca a fost regizata treaba sau ca s-a retras si a revenit, ca el in tot acest timp a lucrat la un album etc. PUTIN IMI PASA! Il apreciez mult ca artist si indiferent de ceea ce a fost, a fost alegerea lui iar eu i-o respect. Ma bucur prea mult de revenire pentru a comenta deciziile lui.

Respect, Cedry2k!




Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!