27.09.2014

Miruna Buza - Alicia Keys - "I keep on Fallin" (Posibila castigatoare X FACTOR)

Dupa cum am spus in numeroase articole si stiu ca ma repet: "Am renuntat la tv", cu exceptia show-urilor "Romanii au talent" si "X Factor". Sunt singurele doua show-uri pe care le consider de calitate (in privinta mea. Nu spun ca alte show-uri nu sunt grozave). Aseara, cand m-am uitat la X FACTOR mi-a fost dat sa aud cea mai buna voce. In toate cele patru sezoane, nu s-a prezentat nimeni care sa ma impresioneze atat de mult ca numarul de aseara. Miruna Buza este vinovata pentru gura mea care a ramas cascata timp de zece minute si pentru zbarlirea parului pe maini. O fata de 17 ani a reusit sa treaca prin tv si a ajuns pana in adancul sufletului meu, incepand sa cante precum o privighetoare, atingand note inalte cu acel timbru vocal special. Interpretarea de final a piesei "Lie, Ciocarlie" a fost al doilea moment WOW prin notele inalte atinse, prin tehnica vocala si interpretarea proprie. Pentru mine, indiferent de cum va merge competitia, ea este castigatoarea X FACTOR si imi doresc maxim sa mai vad astfel de momente live atat din partea ei cat si din partea altor concurenti.

 


Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!