17.09.2014

Exista prietenie intre un baiat si o fata?

Sursa poza: internet
Exista prietenie intre un baiat si o fata? Intrebarea aceasta vine dupa ce am vazut la o emisiune tv, o doamna psiholog care zicea asa: "...nu exista prietenie intre un baiat si o fata. La mijloc sunt prezente scopurile si gandurile de a fi mai mult decat atat."

Apoi, nu stiu ce facultate de psihologie ai facut dumneata, doamna psiholog dar sa vii la tv sa afirmi ca nu exista prietenie intre un baiat si o fata, mi se pare penibil si absurd. Consider ca ai luat-o pe aratura cand ai scos cuvintele acestea pe gura. Nu sunt psiholog, nu ma consider nici 1% psiholog chiar daca studiez psihologia, asa ca ceea ce voi scrie in randurile care urmeaza, sunt din propria experienta.

Exista prietenie intre un baiat si o fata. Cunosc fete de cand eram la gradinita, de cand eram la scoala generala, de cand eram la liceu si de cand sunt la facultate. Cu unele dintre acestea am o prietenie mai stransa, cu altele mai putin...prietenie. In ceea ce priveste cele patru prietene cele mai bune pe care le am si le cunosc de atatia ani, nu am avut niciodata un alt scop cu ele si nici ele cu mine. Ele au vietile lor, eu viata mea, ele au avut sau au iubiti, eu am avut iubita (momentan sunt solo). Poate sunt multi care neaga prietenia dintre un baiat si o fata dar eu nu dau prietenia care s-a format intre noi de-alungul anilor pe nici-o teorie si nici-o stiinta. Nimeni nu poate demonstra stiintific prietenia.

Asa ca, doamna psiholog, veniti si ne "consultati" si pe noi 5, ca poate nu suntem normali fiindca am legat o prietenie atat de stransa de-alungul anilor si pe care vrem sa o pastram la acelasi grad la care se afla acum pana la sfarsitul vietii.
Daca dumneata afirmi ca "nu exista prietenie intre un baiat si o fata", inseamna ca esti o anti-sociala care nu a avut niciodata un prieten de sex opus. Iar ca sa duc treaba mai departe, te-as intreba: Partener de sex opus avem voie sa avem? (intrebare cu sarcasm)
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!