17.09.2014

Pariurile sportive: Pasiune sau sport?




Sursa poza: internet

Sunt multi iubitori de sport care urmaresc toate meciurile de fotbal, handball, voley si altele. Din pacate, nu sunt atat de multi iubitori de sport care sa-l practice dar sa trecem peste. Cunosc multe persoane care baga bani in pariuri sportive in dorinta de a castiga de pe urma acestora. E un fel de a castiga bani usor daca ai putin noroc. Din fericire, nu ducem lipsa de case de pariuri sportive. Pe langa casele de pariuri sportive fizice, internetul va pune la dispozitie case de pariuri sportive online iar lista o puteti gasi pe Pariuri Sportive.com.



Intrebarea mea pentru cei care joaca la pariuri sportive: Este pasiune sau sport?


O parte dintre voi ar raspunde ca este pasiune, altii ca este sport iar unii ar spune ca ambele. Pariul sportiv este sport, in primul rand, in cazul in care joci pe o perioada mai lunga de timp si devine pasiune atunci cand o faci din placere. Insa, acolo unde exista pasiune si obisnuinta, totul se transforma in viciu si nu te mai poti lasa de acest sport. Dar daca e sport, atunci ne ajuta sa slabim? Poate doar la buzunare! Sa nu uitam ca exista si reversul in care oamenii nu sunt stapani pe propriile picioare pentru a se controla si se pierd rapid in casele de pariuri.

Pana-n prezent, nu am jucat la pariuri sportive dar imi insoteam tovarasii si colegii de liceu in casele de pariuri sportive bet365 si stiu cum merge treaba si ce trebuie sa faci. Biletul cuprinde meciuri la nivel national si international. Aplici pe scorurile care crezi ca vor fi, pui suma de bani x si gata. Apoi trebuie sa urmaresti meciurile sau, cel putin, scorurile sa vezi daca ai castigat sau nu.

Lasand lucrurile acestea la o parte, pariurile sportive inseamna noroc sau ghinion. Cateodata inspiratia se transforma in noroc iar neatentia se transforma in ghinion. Te simti un tip norocos? Atunci merita sa-ti incerci norocul si altfel, poti avea de castigat.

Mi-am propus insa ca voi juca si eu doua, trei bilete (sper, castigatoare) chiar daca nu le am cu sportul. Nici nu practic sport decat foarte rar si nici nu urmaresc un meci de fotbal sau ceva dar vreau sa traiesc euforia aceea pe pielea mea, sa ma pun pentru un moment in pielea celor care joaca, sa simt ceea ce simt si ei facand asta.
Casele de pariuri din Romania sunt foarte primitoare din toate punctele de vedere. Orice intrebare pusa isi gaseste raspunsul si nu pleci pe usa niciodata cu capul plecat. Chiar si afland ca ai pierdut, iesi tot invingator din lupta pe care ai dus-o cu adversarii tai (alte persoane pasionate de pariuri sportive) pentru castig.
Poate in felul acesta, casele de pariuri sportive ii fac pe cei care nu urmaresc sportul, sa devina pasionati de acest domeniu, atragandu-i in acest joc minunat in care castigi sau pierzi. Ori te adaptezi jocului, ori ramai pe afara si te uiti, invatand cateva lucruri. Eu asa sunt la ora actuala. Stau, analizez si invat pana sa ma bag in joc fiindca vreau sa intru instruit in hora si sa castig. Altii doar aud de asta si intra-n joc. Riscant, nu? Mie-mi plac jocurile riscante, deci... in curand... bag primul meu bilet la pariuri sportive. O sa revin cu un articol sa va spun ce-am facut.

Tu joci la pariuri sportive? Daca da, ce te motiveaza sa joci? Daca nu, ce te opreste sa incerci?
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!