14.09.2014

Ai o curte fara afini?

Sursa poza: afinul.ro
Viata la tara are avantaje si dezavantaje. Ceea ce am iubit la aceasta viata a fost faptul ca, la tara, beneficiezi de curte deci...de spatiu. O curte perfecta include o plantatie de pomi fructiferi. O livada minunata in care sa te plimbi cu drag si de care sa te bucuri. Orice astfel de livada trebuie sa cuprinda meri, peri si afini. Desi majoritatea livezilor cuprind meri si peri datorita faptului ca se gasesc foarte usor, afinii sunt recomandati pentru livezi. De ce? Afinele sunt foarte delicioase dar si bune pentru vedere (sunt recomandate in cazul in care ai probleme cu vederea) si sanatoase pentru dieta de ingrasare. Acestea au foarte multe proprietati si sunt recomandate in cazul in care doriti sa capatati cateva kilograme in plus.
Nu sunt foarte multi consumatori de afine in tara noastra datorita faptuluic ca au un pret mai ridicat decat un kilogram de mere, de exemplu dar si pentru faptul ca sunt zone (in special in zonele rurale) unde nu se gasesc afine in magazine iar oamenii nu se chinuie prea mult sa planteze in curte. Acestea sunt bogate in antioxidanti, vitamine, lipide, glucide, calorii si multe altele.

Pepiniera Lunden va sta la dispozitie cu peste o suta de soiuri de afini cu tufa inalta, in cazul in care va decideti sa va plantati afini in livada.

Am mancat afine, mananc si ma declar un consumator inrait. Imi plac foarte mult, ca fruct dar si ca pom, in special imi plac afinii inalti. De curand, am vizitat o livada de afine a unui om in varsta de 63 de ani din judetul Giurgiu. Am ramas placut impresionat de frumusetea acestei livezi si de bucuria de pe chipul batranului cand intra de fiecare data in livada si de fiecare data cand povesteste, i se umple chipul de lumina. Poate consumul de afine l-a ajutat fiindca, pana-n prezent, omul se lauda cu faptul ca nu a fost niciodata la medic. Nu stiu daca este din pricina afinelor dar presupun ca da. Sanatatea si bunul gust conteaza foarte mult. Cumpara si consuma afine cu incredere pentru un organism sanatos si o masa gustoasa.
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!