20.09.2014

Calatorind prin Romania!




Sursa poza: casacorodan.ro


Iubesc calatoriile dar vacantele mi le-am petrecut exclusiv in Romania. De ce? Fiindca consider ca tara noastra are o multime de destinatii turistice prin care-i poate atrage pe oameni dar in dorinta de a vedea ce este in alte tari, nu ne vizitam propriile meleaguri. Este putin ironic faptul ca noi cautam sa ne facem vacantele in alte tari iar altii vin in Romania sa-si faca vacanta aici, pe motiv ca avem meleaguri frumoase. Dupa obisnuitele vacante la mare si la munte, de care m-am plictisit, am gasit o zona de suflet in Romania, o bucatica de rai pamantesc. Mai devreme am spus ca m-am plictisit de mare si de munte datorita faptului ca eu sunt o persoana care, dupa ce vede de doua-trei ori ceva, nu mai doreste acel lucru sau nu mai vrea sa se duca acolo. Revenind la ideea bucatii de rai pamantesc, este vorba despre zona de Maramures. Tot ce tine de acea zona este minuntat: oamenii, traditiile si peisajele din zona. Ei stiu sa petreaca cel mai bine, sa respecte traditiile care, pe aici prin sudul tarii au disparut si mai presus de toate, stiu sa fie oameni, primindu-te la ei cu caldura sufleteasca si pita (paine) cu sare. Se spune despre maramureseni ca ei sunt cei mai sanatosi oameni, la propriu, din Romania si asta pentru faptul ca mananca mancare sanatoasa si duc o viata fara stres si nervi.





Cei care doresc sa viziteze aceasta zona si doresc cazare in Maramures, Pensiunea Casa Corodan iti ofera cazare la un pret foarte avantajos, confort si servicii de cea mai buna calitate. La aceasta pensiune puteti servi mancare traditionala romaneasca cu specific maramuresean si vin rosu Regal de un gust de care putini oameni se pot bucura.





Cat timp am stat la pensiune, pe langa mancarea regionala, nu m-am putut abtine sa nu mananc sarmale. Cum sarmaua romaneasca se gaseste peste tot si nu este lipsita de la nici-un restaurant, am dorit sa gust sarmale facute in Maramures, sa vad daca difera de sarmalele facute de noi, cei din sud. Exista o diferenta si anume, la gust: SUNT MULT MAI BUNE! 





De aceea, recomand tuturor celor care sunt in cautare de vacante, sa-si faca vacanta in zona Maramuresului pentru a se bucura la maxim de tara aceasta si de traditiile ei. Zona de Maramures e o alta Romanie dar...pozitiva.
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!