17.09.2014

Cat de bine dormi? - Secretul somnului

Sursa poza: saltele-online.ro
Este recomandat sa dormim 8 ore/zi pentru a avea un somn odihnitor insa ce se-ntampla cu zilele in care ne trezim mai obositi decat de culcam? Mi s-a intamplat de cateva ori si am cautat mereu raspunsuri si scuze la somnul meu deloc odihnitor: prea multa munca, cafea, stres sau altele insa niciodata nu m-am gandit ca salteaua pe care dorm este vinovata.
Cine s-ar fi gandit la asta? Un grup de cercetatori au constatat ca salteaua pe care dormim ne influenteaza somnul si ne poate oferi un somn placut si odihnitor.

Materialul din care este realizata, husa cat si celelalte proprietati: gradul de duritate, inaltimea saltelei, lungimea si materialul de umplere determina calitatea saltelei si confortul necesar pentru un somn odihnitor.

Piata este plina de saltele la tot pasul insa doar www.saltele-online.ro va ofera saltele care asigura o protectie sanitara a somnului impotriva microorganismelor la un pret avantajos.

Dupa aflarea informatiei despre impactul saltelelor asupra somnului, m-am decis sa-mi schimb salteaua pe care dorm cu una care detine un atestat de calitate. In prezent, in timp ce scriu acest articol, stau intins pe saltea cu laptop-ul langa mine. Nu as mai pleca de aici iar dimineata ma despart cu greu de pat cand imi suna telefonul sa plec la munca. Somnul meu a devenit placut si odihnitor. Gata cu trezirea pe timpul noptii.
Eu am facut aceasta schimbare in dormitorul si-n viata mea. Tu cand vei alege ce este mai bun pentru tine?
Nu te lasa inselat de saltelele de calitate zero care se vand pe piata. Acelea sunt create doar pentru a va lua banii, fara sa primiti confortul pe care-l cautati la achizitionarea unei saltele.

Tu cat de atent esti la detalii atunci cand te confrunti cu situatia de a alege dintre o saltea de calitate si una..."normala"?
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!