17.09.2014

Suporturi de pliante pentru prezentare

Sursa poza: papetarie.ro
Ca si fondator al unei reviste de cultura, drumurile si intalnirile cu oamenii fac parte din rutina mea zilnica.
Zilnic cunosc oameni noi cu care fac schimb de informatii si experienta. Laptop, acte, cd-uri, pliante si multe altele, le port la mine, le arat oamenilor, le prezint lucruri si ii invit sa se alature proiectului. Pliantele le tin intr-un suport de pliante pentru a nu se amesteca in genti si rucsacuri cu alte hartii si pentru a le tine ordonat la locul lor de cinste.

De fiecare data cand ajung intr-o sala si stau in fata a cateva zeci sau sute de oameni, am grija ca pe biroul din fata mea sa stea asezate lucrurile intr-o anumita ordine, respectand normele de curatenie si conduita. Lucrurile stau asezate pe categorii fiindca, ca nu cumva, in timpul prezentarilor sa ma apuc sa caut printre lucruri de ceea ce am nevoie.

Cu problema actelor ne confruntam cu totii. Nu stim unde sa le asezam, cum sa le asezam, de care ne vom lovi prima data, in ce sa le asezam s.a.m.d. De aceea, multe firme au ales ca toate datele sa fie introduse in calculator pentru a scapa de problema hartiilor insa eu nu sunt o firma, deci inca ma confrunt cu aceasta problema, asta pana cand papetarie.ro mi-a oferit suport de pliante compacte dar cu spatiu mare de depozitare la un pret foarte convenabil. Mi-am calculat numarul de pliante de care dispun si de cate suporturi de pliante am nevoie pentru prezentarile mele. De trei!

Pe de-o parte, sunt sigur ca majoritatea nu stiu despre aceste suporturi. De ce spun asta? Fiindca ii vedem zilnic pe strazi pe cei care impart pliante (nu stiu cum le zic) si se chinuie cu pliantele in pungi, sacose, rucsacuri si ghiozdane, unele dintre acestea indoindu-se sau rupandu-se din cauza transportului. De ce firma nu le da cateva suporturi in care sa le tina? In felul acesta s-ar evita deteriorarea acestora, munca lor ar fi mai usoara iar noi nu mai primim pliante indoite la colturi. E mai bine pentru toata lumea.

Tu stiai de suporturile pentru pliante?
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!