10.09.2014

Review produs: Laptop Lenovo G505




Sursa poza: internet

De curand am achizitionat un laptop low-cost de pe site-ul emag.ro. Avand in vedere ca am dat 850 lei pe el - LA PROMOTIE!, laptop-ul isi merita fiecare banut. Acest gadget detine un procesor AMD Dual-Core de 1.0Ghz, 2GB RAM, 256MB Video ATI si hard-disk de 500GB.
Acest laptop vine fara sistem de operare instalat pe el.

Pro:
- Design foarte slim
- claritate superioara a imaginii
- pret foarte bun
- functioneaza optim la cerintele scrise pe site.
- acumulatorul tine 5-6 ore

Contra:
- tastatura nu este englezeasca.
- este realizat exclusiv din plastic

Eu am instalat Windows 8.1. pe el si se misca ireprosabil atat pe internet cat si in jocuri setez configuratia maxima si ruleaza fara pic de lag. Este un laptop care-si merita banii.

Nota: 9
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!