15.03.2013

Cautam raspunsuri la vise?

Aseara, la emisiunea lui Andrei Duban numita Telefonul de la miezul noptii, acesta a avut ca invitata pe doamna Alina Neagu, parapsiholog, care ne-a vorbit despre vise.
Stiai ca doar 12% din oameni viseaza alb-negru?
Stiai ca toti oamenii viseaza, dar in primele 5 minute dupa trezire, uitam continutul visului?
Stiai ca semnificatia viselor difera de la persoana la persoana?

O emisiune in care s-a dezbatut un subiect foarte amplu, in care s-au cautat raspunsuri la cele mai cunoscute intrebari. Va recomand sa vedeti emisiunea de aseara, dand click pe urmatorul link: Emisiune- Telefonul de la miezul noptii 14 martie 2013.
Am urmarit emisiunea cu drag, mi-a placut tare mult, am invatat foarte multe lucruri si va recomand si voua sa vedeti toata emisiunea.
Share:

Un comentariu:

  1. eu am citit despre ce spui tu, intr-un articol cu mai multe, despre vise... dar, cunosc emisiunea, si nu o data m-am uitat. chiar trateaza probleme de viata, in diferite privinte :-). apreciez formatul, ca sa nu mai spun de moderator =D... Duban e f tare!!!

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!