05.03.2013

Un nou sistem de extractii



Industria extractiei de pietre ornamentale si pietre pentru constructie este mai slab dezvoltata in Romania, toate acestea venind din alte tari. Din simpla curiozitate sa vad daca sunt sau nu persoane care sa faca extractie si in Romania, am tastat pe google Trailer suceava si am dat peste ceva ce nu ma asteptam.
O firma romaneasca pe nume BERNAR se ocupa cu aceste tipuri de extractie si care este una dintre putinele firme din Romania care dispune de cale ferata cu rampa de descarcare.
Este impresionant sa vad ca si in Romania se practica extractia de pietre ornamentale si de constructie, aceasta firma ocupandu-se, pe langa extractie, si de inchirierea de utilaje, fabricarea de produse din lemn, exploatare forestiera si alte cele.
Aceasta firma ofera servicii de inalta clasa, punandu-va la dispozitie inchirieri de utilaje de constructii si masini de transport marfa.
Am ramas placut impresionat de ceea ce am gasit pe site-ul lor oficial iar in cazul in care aveti nevoie de serviciile lor, va recomand sa-i contactati. Siguranta si increderea sunt termenii ce-i definesc pe acesti oameni.
Pe site-ul lor veti gasi toate datele necesare dar si fotografii in care le sunt prezentate utilajele si serviciile pe care le ofera.

O alegere inteleapta in viata este decizia de a beneficia de serviciile BERNAR PROD SRL.



Share:

Un comentariu:

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!