27.03.2013

Fotograf nunta din Bucuresti

Cu totii ne imaginam acea zi speciala din viata noastra in care ne unim destinul cu persoana pe care o iubim, acea zi speciala in care totul trebuie sa fie perfect: de la rochia de mireasa, costumul de ginere pana la fotograful care va imortaliza cele mai frumoase clipe din viata noastra.

Acea zi speciala se apropie pentru o foarte buna prietena, care era in toiul pregatirilor insa nu putea sa se decida in privinta a doua lucruri: rochia de mireasa si fotograful care avea misiunea de a imortaliza nunta.
Era o zi insorita, frumoasa pentru o plimbare in aer liber, si m-am decis sa ma duc in vizita la buna mea prietena sa vad cum se simte, cum merg pregatirile pentru nunta, daca a gasit tot ce si-a dorit...
In drum, m-am oprit si i-am cumparat un buchet de flori foarte frumos, apoi dupa ce i-am batut la usa si mi-a deschis, m-a imbratisat si mi-a multumit pentru flori.

Alina: Multumesc! Hai in sufragerie...
Am intrat in sufragerie si imediat ne-am asezat si am inceput sa vorbim despre nunta, ca doar nunta ei era subiectul principal pentru care venisem. Un bun prieten trebuie sa o ajute, nu-i asa? Doar ne stim de cand eram in scutece.
Alina: Vio, nu stiu ce sa spun. Inainte sa sosesti tu, au fost pe la mine Corina si Elena si mi-au facut cateva sugestii in ceea ce priveste fotograful de nunta, dar nu mi se par tocmai ok, iar preturile sunt exagerat de mari si uite, nu m-am decis nici in privinta rochiei de mireasa
Eu: Te inteleg, Alina. Este normal ca pentru nunta ta sa cauti calitate si sa iti doresti ceva bun. Ma bucur sa aud ca pui amprenta pe un lucru pe care alti oameni nu pun. Multi oameni se gandesc in prima parte la muzica, mancare,local si bautura de pe masa, tu te gandesti mai intai la tine si sa stii ca asta este foarte bine fiindca doar e nunta ta.
Alina: Spune-mi, te rog, ca ai pe cineva sa-mi recomanzi... In tine am cea mai mare incredere, ne cunoastem de atatia ani...
Eu: Ma bucur sa aud ca ai incredere in mine si prin recomandarea pe care ti-o fac, sunt sigur ca nu-ti vei pierde increderea in mine. Si...da, iti recomand pe cineva. Fotograf nunta Bucuresti imi este un bun prieten, pe numele sau real: Joita Lucian. Poate o sa-ti vorbesc mult despre el, dar vreau sa te conving sa faci cea mai buna alegere pentru nunta ta.
Alina: Te ascult... (a spus ea, dupa care a pus mana in jurul gatului meu)
Eu: Lucian este un adevarat artist, si m-am convins singur de asta fiindca am fost la doua nunti la care Lucian s-a ocupat de fotografii. 
Alina: Artist adevarat? Ce te face sa spui asta?
Eu: Fiindca m-am convins cu ochii mei dupa ce-am vazut filmarile si fotografiile de la nunta. Eu nu-l laud fiindca eu nu laud pe nimeni, doar recunosc adevaratele valori, deoarece un artist adevarat iese in relief prin munca realizata.
Sau...uite cum facem. Hai sa-ti arat site-ul lui si te vei convinge singura...
Iau laptop-ul langa noi si intru pe site...
Alina: Wow. Ce fotografii superbeeee.
Eu: Stai sa vezi si filmarile...
Alina: Pe bune? Sunt grozave. Dar cat costa serviciile oferite de el?
Eu: Draga mea, este adevarat ca munca unui om se plateste, dar la munca se mai adauga  originalitatea si calitatea, fiindca a fi fotograf de nunta nu inseamna a face poze, insemana a scrie povesti prin fotografii...  
Gandeste-te ca dupa nunta, doar filmarile si fotografiile iti raman, mancarea, bautura, totul se duc si se consuma...

Alina mi-a smuls laptop-ul, care defapt era al ei, si s-a uitat pret de o jumatate de ora pe site, continuu... saracutul laptop, nu as fi vrut sa fiu in locul lui.
Eu: Eu spun sa iei legatura cu el, fiindca cea mai buna alegere pe care o poti face pentru nunta este Lucian.
Alina: Multumesc mult de tot, m-ai ajutat enorm. Asta o sa fac... Dar fii atent ca daca nu mi-ai facut o recomandare buna, dupa nunta te trag de urechi.
Apoi sosesc acasa si-mi fac o cana de ciocolata calda si ma asez in fata calculatorului. Dintr-o data mi-am amintit ca prietena mea avea probleme in a alege o rochie de mireasa si m-am decis sa o sun, dar cand i-am pomenit despre rochie a spus:
Alina:Am rezolvat si cu rochia, dar nu-ti spun mai mult, vreau sa fie o adevarata surpriza.

Timpul s-a scurs. La nunta, Alina era imbracata intr-o rochie absolut superba, rochie demna de o printesa, iar buna mea prietena este o adevarata printesa.
Lucian a fost prezent la nunta cu tot ce tine de tehnica fotografca si impreuna cu echipa lui, a imortalizat cele mai frumoase momente din viata Alinei, iar eu m-am bucurat ca am fost la a treia nunta la care l-am avut ca fotograf pe Lucian, si nu-mi doresc sa fie ultima.
Alina este innebunita dupa fotografii alb-negru iar Lucian si echipa i-au satisfacut placerea in materie de fotografii si filmari. Acum, si Alina s-a convins ca Lucian poate satisface si cei mai pretentiosi oameni si poate readuce acele momente unice din viata noastra, oricand, cu ajutorul fotografiilor.
Acum, iata, stau in fata calculatorului si va scriu despre cea mai frumoasa nunta si va spun ca urechile mele sunt tefere, ce bineee...
Insa acum doresc sa va dau o veste: buna mea prietena este gravida, si ia ghiciti voi cine va face poze la botez? Exact... Lucian!

"Un fotograf are misiunea de a capta fericirea in aparatul de fotografiat..." (Vioreld)
Share:

Un comentariu:

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!