29.03.2013

Cu Bilancia, shaorma va fi mai buna



Kebab, shaorma, pui si multe alte delicatese... Stiu, vorbesc despre produse fast-food care sunt ultra-mega-super delicioase.
Desi multi spun ca nu sunt sanatoase, cum poti intoarce privirea cand in fata isi sunt asezate asemenea delicii? ^_^
Este adevarat ca nu trebuie sa facem abuz, dar un kebab sau o shaorma mancata la o luna, nu cred ca face rau si astfel dam o petrecere in gura pentru papilele gustative, sa se bucure si ele o data cu noi.
Eu nu sunt un consumator inrait al acestor produse, desi imi fac pofta maxima cand trec pe langa ele, dar am avut si am zile in care sunt pe fuga, nu ma pot opri nicaieri sa mananc datorita lipsei de timp si sunt nevoit sa iau, de exemplu, un hot-dog pe care sa-l mananc din mers, ca doar nu o sa mor de foame o zi intreaga pentru ca am treaba, nu?
Multi ne gandim la produsele finite, adica la ceea ce mancam, dar am atras vreodata atentia la aparatele pe care sunt facute aceste produse fast-food?
Majoritatea vor raspunde ca nu, de aceea sunt eu aici... sa va prezint cateva detalii pe care ati uitat sa le observati atunci cand va aruncati privirea la metoda de preparare a shaormei.
Nu o sa ma rezum doar la cuvinte, si o sa va arat si imagini.
Mai intai, sa privim la un aparat shaorma:


Este un aparat electric profesional care cuprinde 3 arzatoare ceramice, iar dimensiunile acestui aparat sunt destul de mari, asta pentru cantitati mai ridicate.
De asemenea, Bilancia este alaturi de orice producator de fast-food-uri si le pune la indemana cele mai bune aparate pentru linia de productie la cele mai accesibile preturi.
Pe site-ul Bilancia gasiti: crepiere, rotisoare, aparate de prajit paine, masini de popcorn si multe alte lucruri. Nu o sa vi le spun eu pe toate, va las pe voi sa priviti, dand click pe link-ul de mai sus.
Share:

Un comentariu:

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!