26.03.2013

600 articole

Pe blogul VIZIUNI DIN VIATA s-au strans peste 600 de articole pana in prezent, iar in ritmul articolelor scrise in ultima perioada, ajung la 1.000 de articole intr-un timp, relevant, scurt.
Numarul de accesari s-a dublat iar o data cu implinirea a 600 de articole scrise vreau sa fac o modificare de format:
Pe blog vor fi postate urmatoarele genuri de articole:
- articole de tip psihologic si proprie analiza (articole care am postat pana in prezent)
- articole de tip "recomandari"
- interviuri
- articole de tip, informare publica
- articole de tip dezbatere de subiecte mediatizate
- publicitate
- promovari concursuri online


Desigur, media articolelor pe zi a crescut de la 1-2 articole/zi la 4-5 articole/zi.
Redirectionari catre pagina mea, am primit pana in prezent de la urmatoarele adrese:
strange-song.blogspot.ro
lavii-osperanta.blogspot.com
clmblog.info
Site-uri de referinta catre pagina mea:
facebook.com
google.ro
youtube.com

Va multumesc tuturor pentru sustinerea acordata in toata aceasta perioada.
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!