11.03.2013

Noile notificari

 2 ani de BlogAwards! La multi ani, mult succes si la cat mai multe campanii.
Mai sunt 8 ore in care va puteti inscrie cu un articol pentru campania StarCraft II, in care sunt puse in concurs doua jocuri StarCraft II oferite de Altex. Detalii AICI
Si, mai aveti 2 zile la dispozitie sa castigati o tableta Allview Speed City. Detalii AICI


Doresc sa anunt ultimele imbunatatiri aduse pe blog:


- pagina REGULAMENT BLOG - o pagina in care am postat cateva reguli care doresc sa fie respectate. Va rog sa cititi.
- pagina Interviu - Toti cei care doresc sa-si promoveze blogul pe/prin blogul meu este binevenit sa raspunda la intrebarile de-acolo si sa mi le trimita prin mail. Interviul va fi postat in maxim 48 de ore de la primirea raspunsurilor.
- navigare pe pagini : au fost eliminate chestiile cu "Postari noi" si "postari mai vechi". Acum puteti navina pe pagini pe blogul meu.
- retele de socializare (twiiter, facebook, g+) prezente intr-un slide pe partea dreapta a ecranului
- optiunea de abonare prin email la blog, prezenta tot pe partea dreapta in slide-ul cu retelele de socializare
- buton de like intr-un slide negru pe partea dreapta, jos.

Pe blogul Poeziidesprepoezii, am adus urmatoarele modificari:
- un nou sablon imbunatatit cu casuta de abonare prin email la fiecare postare
- posibilitatea de a distribui continutul blogului pe 9 retele de socializare
- retelele de socializare + casuta de abonare prin email, prezente intr-un slide pe partea dreapta a ecranului



Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!