26.03.2013

Prea multa extravaganta

Lumea nu este normala. Dar cine sunt eu sa definesc normalitatea? Eu sunt doar un om care sta in fata unui pc si scrie pe blog. Ce sa stiu eu despre normalitate si extravaganta?
Gresit! Stiu mai multe decat credeti voi, si imi voi cu parerea pe baza acestui subiect.


Eu consider ca fanaticii de extravaganta sunt oamenii care nu au toate tiglele pe casa. Am vazut la televizor ca s-a inventat parfumul care miroase a branza veche si la lansare s-au strans mai multi oameni decat se asteptau ei sa vina, iar ce este mai rau este faptul ca toti au incercat produsul. Voi va dati seama ce era acolo?
Eu prima data, m-am gandit ca o sa fie o inventie ratata, intrebandu-ma: "Cine si-ar dori sa miroasa asa?", dar vad ca sunt deja destui doritori.

La noi, treaba sta altfel, de ce sa dai banii pe un parfum cu miros de branza veche cand putem apela la miros "naturel"?
Cum facem asta? Ia urcati-va vara intr-un tramvai si sa gasiti acolo cateva namile venite de la sala sau de pe stadion, va spun ca la tot tramvaiul nu le mai trebuie sa dea bani pentru a mirosi efectul de branza veche.

Daca esti hater, te rog sa ma onorezi cu un [x].
Pace
Share:

Un comentariu:

  1. Am mers vara trecuta de 2, 3 ori cu tranvaiul pentru ca era o caldura foarte mare insa trebuia sa merg neaparat asa ca stiu cat de neplacut e.

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!