06.03.2013

Traim o viata statica?

Majoritatea oamenilor spun ca daca au o rutina statica, traiesc o viata statica.Gresit!
O rutina statica am avut si eu destui ani, adica faceam aceleasi lucruri la aceleasi ore in aproape fiecare zi, dar viata nu a fost statica.
O viata statica este defapt, o viata fara vise. Acei oameni care nu mai viseaza si spera la nimic sunt cei care traiesc, cu adevarat, o staticitate in viata.
Practic, fara un tel sau ceva de urmat, de ce traim? Doar de dragul de a trai? Si mai spunem ca ne place viata...
Poate suna dur, dar un om care priveste cu goliciune totala viata, nu cred ca merita sa traiasca; asta din parerea mea de vietuitor al acestei planete si un simplu trecator prin viata.

Dar din punct de vedere religios, fiecare om vine pe Pamant cu o misiune si nimeni nu va pleca de-aici pana nu-si va incheia misiunea.
Sunt persoane care se intreaba: "Care este misiunea mea in viata?" si mi-au adresat si mie aceasta intrebare.
Nu pot sti eu care este misiunea voastra, cand nici eu nu-mi cunosc prea bine misiunea.
Dumnezeu stie de ce ne-a adus aici si ce vrea sa faca cu noi. Noi trebuie doar sa-i urmam "strigarea" si ne vom duce misiunea la bun sfarsit.
Share:

4 comentarii:

  1. Nici eu nu stiu care e misiunea mea dar stiu ca o voi implini la momentul potrivit.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu cred ca stie nimeni misiunea sa. Poate o afla la sfarsitul vietii

    RăspundețiȘtergere
  3. Unii o afla pe parcursul vietii...altii...la sfarsit!

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!