10.03.2013

StarCraft 2 se lanseaza la Altex

Jocul copilariei mele a fost StarCraft. Un joc de strategie in care razboiul spatial era subiectul principal. Din cele 3 drone la alegere, aveam si eu unul preferat: Terran. Imi placea tare mult cand luptam impotriva inamicului Zerg deoarece, dupa parerea mea, Zerg-ul are cea mai buna aparare.
Primul meu calculator a fost un Pentium 1, cand aveam varsta de 8 ani. Pe atunci, cel mai performant calculator era Pentium 2. Eeee...cine avea atunci 128Mb la Ram si 16Mb la video era boier, pai nu?
O data cu achizitionarea primului pc a venit si achizitionarea primului joc, care a fost StarCraft si nu uit ca am jucat 2 ani acest joc pana cand l-am terminat.
Asa e, nu m-am lasat pana nu am terminat jocul.

Si astazi mai detin acest joc pe suportul de CD care nu arata prea bine, dar totusi mai functioneaza. Lupta pentru teritoriu la mine continua. Insa nu cred ca aceasta lupta va inceta vreodata.
Razboiul este razboi, indiferent de vremuri.
Chiar daca imi epuizam resursele minerale si gazele, cuceream teritorii inamice si "furam" de-acolo resurse pentru a-mi construi tancuri, nave de razboi pentru atac si pentru a-mi intari apararea prin roboti si turnuri de aparare cu rachete.

Anii au trecut si tanjeam dupa o noua versiune a jocului. Desi a trecut ceva timp de la ultima versiune, cei de la Blizzard Entertainment a scos o noua versiune a jocului: StarCraft 2: Heart of the Swarm.
Jocul vine cu misiuni noi, harti noi, mecanici de joc noi care permit jucatorilor sa evolueze noi abilitati etc.

Lansarea in Romania a acestui joc se face luni, 11.03.2013 la ora 21:30 in Media Galaxy Orhideea si la ora 23:30, in magazinele Altex Cina Constanta, Altex Sibiu, Altex Iasi Iulius Mall si Altex Ploiesti Ciocarlia.
Jocul este disponibil prin Altex, detinand un stoc destul de mare pentru iubitorii de gaming.

Pentru mai multe detalii despre acest joc si lansarea acestuia, dati click pe urmatorele link-uri: lansare StarCraft II si MediaGalaxy - lansarea jocului de strategie militara SF.

Articol pentru concursul blogawards.ro
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!