27.03.2013

Pantofi sport de ambasador

ZorileStore ne incanta din nou cu o campanie, de data aceasta ei cauta un ambasador printre bloggeri si doresc sa particip la aceasta campanie, asa poate voi fi ales eu, ambasador pentru ZorileStore.
Pe scurt: Vreau sa fiu blogger ambasador Zorile.Store.ro!
Momentan am misiunea de a selecta un produs caruia sa-i fac un review. M-am uitat pe site-ul lor si mi-a fost foarte greu sa ma decid la ce produs sa-i fac un review deoarece toate produsele de pe site sunt de inalta calitate si arat foarte bine ca aspect.

Cu greu m-am decis, dar intr-un final, am luat o decizie.Produsul care "mi-a facut cu ochiul" il gasiti aici, fiind o pereche de pantofi sport, de culoare rosie, pe-alocuri cu alb dar care stie sa imbine design-ul cu calitatea materialelor din care sunt realizati.
Sunt o pereche de pantofi sport foarte eleganti, care ar sta bine in picioarele oricarui barbat. Si spun doar atat:"Merita purtati".
Talpa acestei perechi de pantofi sport este din cauciuc iar partea superioara cuprinde piele, piele de caprioara si material sintetic.
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!