25.03.2013

Povestea calatorului

Un calator mergea intr-o zi dintr-un sat in altul. Pe drum a observat un taran care isi lucra pamantul si l-a intrebat:

- Tocmai am plecat din satul din munti si ma indrept spre satul din vale, oare cum sunt oamenii de acolo?

- Inainte de asta, imi puteti spune cum vi s-au parut oamenii din acel sat?

- Ohhh! Reci, suspiciosi, neprietenosi, egoisti, inchisi in ei insisi, deloc blanzi...

- Din pacate asa sunt si in satul din vale!

Calatorul s-a intristat si a plecat dezamagit mai departe.

Dupa catva timp un alt calator trecea prin acelasi loc si i-a pus taranului aceeasi intrebare.Acesta l-a intrebat ca si pe cel dinainte:

- Inainte de asta, imi puteti spune cum vi s-au parut oamenii de acolo?

- Ohhh! Extraordinari! As fi vrut sa raman acolo! Oameni, veseli, buni, generosi, primitori cu strainii, intotdeauna gata sa ma asculte si sa-mi spuna o vorba buna!

- Din fericire asa sunt si in satul din vale!

Calatorul a plecat mai departe fericit, plin de nerabdare.

Oamenii din viata ta cu sunt acum?

Cauta ce este mai bunin fiecare! Depinde numai de tine daca pleci mai departe dezamagit sau plin de incredere si fericire...Ei sunt doar oglinda in care te privesti.Daca vrei mai multa dragoste si atentie de la ceilalti, incepe prin a darui tu aceste lucruri.

*Primit prin email
Share:

2 comentarii:

  1. adevarat, ca o pilda cu talc =D(daca nu este deja)
    esti primit si receptionezi comportamente ale celorlalti in functie de propria conduita.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu mai vreau sa cer ca ceilalti sa aiba sentimente bune fata de mine :)
    Ei sunt ei si eu sunt eu.

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!