17.03.2013

Accesorii handmade

Astazi vreau sa vorbesc despre accesorii handmade. Un blog pe care C.L.M.-ica ne pune la dispozitie cele mai frumoase inele si bratari handmade.
Toate accesoriile handmade sunt realizate de C.L.M. si le puteti avea la cele mai accesibile preturi.
M-am decis sa va prezint si voua cateva, restul va las pe voi sa priviti pe blogul ei:

1.Inel "LOVE"
2.Bratara argintie cu pandantive multiple
3. Bratara cu perle si lant auriu
Dintre toate aceste accesorii handmade minunate, am si eu una preferata. Pai nu? Trebuie sa existe si ceva preferat, peste tot exista. Si o sa va explic si de ce...
Este vorba de aceasta bratara cu numele RAPID:


Apoi, nu este greu de ghicit de ce ador aceasta bratara.
Sunt rapidist si simbolizeaza echipa mea de suflet. Ce frumoasa este....:x
Va recomand cu caldura sa comandati cele mai frumoase produse handmade la cele mai accesibile preturi.
Despre pagina, ce mai pot spune: ador sablonul blogului, elementele sunt foarte frumos asezate pe pagina si sa nu uitati sa va abonati prin GFC.
Pagina blogului este: http://accesoriifrumoase.blogspot.ro
Pagina de facebook este: https://www.facebook.com/accesoriihandmadefrumoaseee
Sa dati LIKE la pagina de facebook! Este un ordin... Cine nu executa ordinele va fi trimis la colt cu un coif de hartie pe cap si va sta acolo si va medita pana va da LIKE. :)) Ce crud pot fi :D
Si nu in ultimul rand, sa nu uitati sa luati banner-ul blogului pe pagina voastra. Banner-ul si codul HTML al acestuia se gaseste pe partea dreapta a paginii.

Iar pentru cei care sunt mai lenesi, asa ca mine, am creat o pagina cu un redirect pe blogul meu.Asa ca, in cazul in care imi vizitati blogul si apoi doriti sa intrati pe pagina Laviniei, gasiti in partea de sus a blogului meu pagina Accesorii Handmade; dati click si va duce direct pe pagina Laviniei.
Share:

3 comentarii:

  1. Aoleu viorel cata reclamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! saru'mana :D Saru manaaaaaa! <3 Ce idee buna mi-ai dat cu bannerele acelea! <3

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!