20.03.2013

Interviu Shibby








In primul rand, vreau sa iti multumesc pentru faptul ca ai
acceptat sa-mi acorzi un interviu.




1.Lumea
te cunoaste pe scena cu numele „Shibby” dar cine este „Shibby” in viata
reala? 


"Shibby" in viata reala .... cam greu de spus avand in vedere ca
majoritatea persoanelor ori nu fac nici o diferenta intre mine si
"Shibby" ori ajung sa vorbeasca despre mine si persoana de pe scena
ca fiind doua persoane total diferite. Sincera sa fiu nu ma asteptam la o
asemenea intrebare, iar raspunsul il gasesc cam greu... in schimb as putea
spune ca "Shibby" in viata reala e o persoana destul de simpla,
nonconformista careia ii place sa citeasca, iubeste mancarea si incearca sa
invete cat mai multe despre lumea in care traim.

2.De
cand ai inceput sa canti hip-hop?

De 12 ani, as putea spune ca am intrat in lumea hip hop-ului cu primele rime
scrise pe niste pliante electorale.


3.Ce
planuri ai pentru anul acesta?

Multe sincer. Am de gand sa scot un album. Primul meu album dupa 12 ani de
zile si concerte de lansare daca totul merge bine.
  
4.Te urmaresc
de ceva timp si am vazut ca ai o legatura stransa cu fanii. Ce reprezinta
pentru tine, fanii?

Nu as putea sa-i numesc fani... as prefera sa ii numesc prieteni, pentru
ca oricare om care asculta macar odata o piesa de a mea si imi zice "Mai
mi-a placut mult" sau "Uite mai ai de lucru aici...",
criticandu-ma constructiv, pentru mine este un prieten si are parte de tot
respectul meu.

5.Cum ai
ajuns in familia Demential Records?

In Demential am intrat asa... adica JustMarshal fondatorul label-ului imi
spuses indirect ca s-ar bucura daca as intra in echipa... dar mi-a luat ceva
timp pana sa ma hotarasc deoarece mie imi place sa fiu fidela si sa ma tin de
cuvant, iar eu mi-am promis ca odata ce intru intr-o echipa nu o parasesc
pentru nimic in lume si asa a si fost am intrat, iar acum nu as pleca pentru
nimeni si nimic in lume. Cum ai spus si tu ... DementialRecords este familia
mea.

6.Unde a
fost filmat videoclipul melodiei „Fenice”?

Haha. Da videoclipul "Fenice" o alta amintire placuta. Filmarile
s-au facut spontan, adica nu era nimic planuit. Ne pregateam sa plecam din
Bailesti unde am sustinut primul concert DementialRecords cand ne-a venit ideea
sa facem un videoclip unei piese... nici piesa nu era stabilita... era singura
care o aveam pe telefon si o stiam. Jumatate din videoclip a fost filmat in
Bailesti si jumatate in Severin. O adevarata aventura.

7.Cand o
sa apara albumul, pe care, cu totii, il asteptam?

Nu stiu daca il asteapta chiar toata lumea... nu am prea dat sfoara in tara
pentru ca inca este in lucru. In principiu in toamna anului 2013 ar trebui sa
apara, dar depinde de multe.


8.Cum crezi
ca se va contura viata ta in aceasta cariera? Cum te vezi peste 10 ani? Te
vezi cantand hip-hop si peste o perioada de timp care se rezuma la ani? 

Sincer nu stiu. Astept sa vad ce se intampla cand
lansez albumul haha si pe urma mai vedem. Cert este ca indiferent ce voi face
sau unde voi fi in viata asta nu am cum sa las deoparte hip hop-ul, muzica. Cum
spuneam intr-o piesa de a mea " Nu am sange-n mine, da hip hop-u-mi curge
prin vene" .


9.Mai
canti si alte genuri muzicale, in afara de hip-hop?

Cantam, si as mai canta daca as avea cum. Am cantat si Punk Rock, am avut
chiar si trupa... dar asa e cu trupele azi esti maine nu. Dar pe de alta parte,
mai fac coveruri pe piese japoneze Pop.


10.Finalul
iti apartine in totalitate si vreau sa le transmiti un mesaj celor care
citesc acest interviu si o sa te rog sa lasi si datele de contact.

Multumesc tuturor celor care ma sustin in tot ceea ce fac, care imi asculta
muzica. Mult respect, ascultati doar muzica buna si criticati constructiv.
Ma puteti gasi pe Facebook : http://www.facebook.com/ShibbyOfficial?ref=ts&fref=ts
Pe Youtube : http://www.youtube.com/user/SandraCatless?feature=mhee SAU http://www.youtube.com/user/DementialRECORDS

Si pe site-ul Dementialrecords : www.dementialrecords.ro






Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!