04.03.2013

Recomand bloguri

Zilele acestea am dat peste un blog care imi place foarte mult, am citit cateva postari si am zis ca merita promovat.

Faye's Blog



Un blog destul de nou in blogosfera, avand o vechime de doar 6 luni dar care a strans peste 6.000 de vizualizari si 37 de persoane care sunt alaturi prin GFC.
Precizez faptul ca este un blog feminin, pe care il recomand tuturor spre citire. Un blog personal, dar prin parerile exprimate pe acest blog ajungem sa ne creem noi orizonturi.
Iar daca ar fi sa vorbesc si de design, sa stiti ca imi place tare mult. Atunci cand am intrat pentru prima data pe acest blog am fost invadat de pisicute.Pisicute in stanga si in dreapta... frumos dar si motto-ul cu care ne intampina este foarte semnificativ, avand legatura cu continutul blogului:

"Atunci cand scriu, aberez
Atunci cand nu scriu, aberez..."
Cred ca este starea exprimata oricarui scriitor sau blogger. Ma regasesc in acest motto si cred ca si voi o faceti.
Mi-a facut placere sa promovez un astfel de blog si va recomand si voua sa-l vizitati cat mai des, sa va abonati prin mail sau GFC si sa-l cititi cu drag.

Iar pe final, vreau sa precizez ca blogul Laviniei a implinit 3 anisori (Un bulgare de lumina).Cu aceasta ocazie vreau sa urez LA MULTI ANI! si cat mai multe postari.

Siii...un mic tortulet => => =>

Share:

2 comentarii:

  1. Awwwwww, asta e cea mai drăguţă chestie pe care am citit-o săptămâna asta Îţi mulţumesc mult pentru că ai scris despre blogul meu şi de asemenea mă bucur şi mai mult că îţi place. ^^ Sincer, m-ai surpins, nu mă aşteptam să văd o asemenea postare. Şi totuşi, trebuie să recunoşti că pisicuţele alea sunt drăguuuţe. :">

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu iti multumesc pentru ca imi vizitezi pagina. Eu promovez tot ce imi place! Am intrat pe blogul tau, mi-a placut...l-am promovat!
    Pisicutele sunt adorabile :x Eu sunt iubitor de pisici :) Am doua pisicute acasa :D

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!